_jon_Gotti_ Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Vad menas med backup när man ska installera ett mod?? Eller vart ligger backup eller hur gör man?? Mvh fredde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Du ska kopiera den filen och lägga DEN I EN annan map t.ex. Backup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Du ska kopiera den filen och lägga DEN I EN annan map t.ex. Backup Eller bränna ner den på en CD. Fast på en mod kan du bara ändra namnet på den gamla filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Lite onödigt men det går!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Lite onödigt men det går!! Det kan ju va bra att ha den på en CD också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Jaa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 jag sammlar alla min backups på en cd skiva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 jag sammlar alla min backups på en cd skiva! Varför inte bara en mapp för backup filer... eller i värsta fall en diskett.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Varför inte bara en mapp för backup filer... eller i värsta fall en diskett.... När du gör en "riktig" backup så sparar du vanligtvis all information från en server och då är det inte så lätt att lägga det i en annan mapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts