skribb Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 neeeeeeee. ser ut som ett troll (alltså ett långöra inte nån jävla barntrolltrams ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 förlåt då....Håller mig till TNZ, där e folk iallfall snälla mot en! http://66.98.194.136/395/163/emo/fu.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Haha, ja håll dig till TNZ du Xem! Jäkla översittarstil av er! Vill gärna se att ni gör nåt bättre på 10 minuter! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 MS Photo Editor eller hur? Känner igen effekterna... Photoshop..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Haha, ja håll dig till TNZ du Xem! Jäkla översittarstil av er! Vill gärna se att ni gör nåt bättre på 10 minuter! runt 10minuter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Photoshop..... varför så sur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 = Dry va det nu betyder..men ja vet inte omdet betyder sur? lr kanske gör det det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 (redigerad) varför så sur? man ska fanimej njuta av livet och inte posta " " smilisar så..njut då för fan! vill bara pigga upp stämningen lite ferkurZ: " " ser faktiskt inte så jävla posetiv ut Redigerad 18 januari, 2004 av Luger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Inte för att vara elak men...Det är ganska stor skillnad på en alv och en svart alv vilket det där liknar! Sen kan jag absolut inte klaga på att den är ful eftersom jag inte ens kan få streckgubbar att stå rakt. Keep up the good work! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Ja tycker nån ska låsa den här topicen innan den urartar helt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 (redigerad) varför så sur? för ni e så jävla taskiga och låter mig inte ens få en chans :'( @Funnylin skönt att du o crice e snälla mot mig iallfall Redigerad 18 januari, 2004 av Xemtoth Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 (redigerad) copy, du kanske e lite mer erfaren av photoshop än mig? jag använde 6.0 tidigare, har 7.0 nu Redigerad 18 januari, 2004 av Xemtoth Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 copy, du kanske e lite mer erfaren av photoshop än mig? jag använde 6.0 tidigare, har 7.0 nu lås denna jävla topic men kom ihåg,var glada Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Engelskt uppslagsord dry Svensk översättning tråkig, torr (adjektiv) Exempel a dry subject---ett torrt ämne Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Varför ska den låsas för att ni spårar ur? Då är det väl bättre att bestraffa er än att låsa Xemtoth's tråd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 (redigerad) Sant... Redigerad 18 januari, 2004 av Everest Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Varför ska den låsas för att ni spårar ur? Då är det väl bättre att bestraffa er än att låsa Xemtoth's tråd? ville han inte ha kritik om den eller? ska man inte ens få diskutera så går det över gränsen helt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Men ok, några säger "Oj, vad ful" eller liknande, då svarar andra med "Lås den här tråden!" Låter ju inte klokt! Han vill ju ha kriktik! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 lås denna jävla topic men kom ihåg,var glada Vaddå kom ihåg och vara glada? Du behöver inte uppfostra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Får nog sätta åldergräns här snart! *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts