Krillepille Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 jag undrar om det finns Nåt pogram man gör spel med ps: inte gamemaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 om inte gamemaker finns det ju typ 3Dgamemaker och rpgmaker. Men om du inte vill ha något av dem så vet jag inget annat än att lära dig c++ eller nåt annat programmeringsspråk och sen skaffa en kompilator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Games Factory är ett program man kan göra spel i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Game torque eller vad det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Klik 'n' play [ ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 När jag höll på med mitt spel använde jag 3D GameStudio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts