kalf Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Jag har en egen gtasida,GTA-klubben, men eftersom jag är skälv och inte så bra på att stava som ni märker kanske så behöver jag en nyhetsskribent. Ni som tycker att min sida inte är så bra och snygg och det är därför ni inte vill bli skribent så skall jag glädja er med att jag holler på med en ny sida där det är ett community och annan snyggare och enklare layout men här är kriterierna för en skribent och de är inte så höga tycker jag iallafall: *man måste kunna grunderna i html *man måste kunna stava bra (detta är jag inte så bra på som ni förstår så det skulle vara bättre om någon som kan det skriver nyheterna) *Kunna fixa bilder till nyheterna (som jag inte är så bra på) *att man är en seriös kille/tjej *Har msn messenger(så att man kan kontakta mig enkelt), eller om ni inte har det så kan vi diskutera om det kanske går bra med mail. Om ni har dessa kuskaperna så kan ni skicka ett mail till mig kalf1989@msn.com med era upgifter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 om du är född 89 borde du kunna bättre svenska jag är ju för fasiken ett år yngre (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 om du är född 89 borde du kunna bättre svenska jag är ju för fasiken ett år yngre (:!!! Är det ett jävla intyg eller? Bara för att man är en 89:a så kan man ändå ha svårt att stava. Alla människor är inte lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Är det ett jävla intyg eller? Bara för att man är en 89:a så kan man ändå ha svårt att stava. Alla människor är inte lika. w0rd på den där de finns folk som inte är bra på allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 nej men ändå inte kunna skriva tex själv hur långt och svårt är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 nej men ändå inte kunna skriva tex själv hur långt och svårt är det Men fattar du trögt eller? Alla har någon svårighet hans kanske är att stava, din verkar ju vara att tänka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Lol @ freaket Peskele: Hört talas om dyslexi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Men fattar du trögt eller? Alla har någon svårighet hans kanske är att stava, din verkar ju vara att tänka. loool kul som fan!!, min stavning är inte heller den bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 haha! bitch fgot BUSTED peskele har tänkilexi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 nope ... Visst kan jag förstå att han svårt för de men ni behöver inte skriva en massa onödiga saker bara därför att jag tycker som jag tycker punkt slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 nope ... Visst kan jag förstå att han svårt för de men ni behöver inte skriva en massa onödiga saker bara därför att jag tycker som jag tycker punkt slut du behöver ju inte heller skriva en massa onödiga saker som du nu gjorde mot kalf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Tillbaka till ämnet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 kan lagga till att ja traffat en 16aring som inte kan engelska, de e tragiskt de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 du behöver ju inte heller skriva en massa onödiga saker som du nu gjorde mot kalf... ska du säga 4 som säger samma sak är ju nödvändigt och tebax till tråden ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 kan lagga till att ja traffat en 16aring som inte kan engelska, de e tragiskt de. det är inte så konstigt om man antingen inte har så mycket kvalitativ gråmassa eller så har man skippat skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Mmm, jag vill gärna ställa upp men tyvärr har vi vårt projekt (hijackgames). "You have to stay with your outpost" Iallafall så anser jag att hultenius är en egoistisk han skriver ju alla nyheter själv. Vad fan gör ni andra killar sitter och spanar på detta forum eller? Varför inte fixa länk sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 kalf har inget med hultenius att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Mmm, jag vill gärna ställa upp men tyvärr har vi vårt projekt (hijackgames). "You have to stay with your outpost" Iallafall så anser jag att hultenius är en egoistisk han skriver ju alla nyheter själv. Vad fan gör ni andra killar sitter och spanar på detta forum eller? Varför inte fixa länk sidan? Ja medlemmarna på forumet kan ju inte jobba på gtasajten fattar du väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Jag är 88 årsmodell å jag kan inte stava! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Hujedamej, så intressant det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts