GTA3 freak Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Jo, det är precis samma sak... Nej, jag menade att du hade rätt. Du sa: det är inte samma sak och det sa jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jaha, du menar så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jaha, du menar så... Ja det gör jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Jag visste inte heller vad han hette, men Run DMC vet man ju vilka det är. Rätt grymma faktiskt! Vänta ett tag RUN D.M.C betår av 3 medlemar RUN, D.M.C och Jam Master Jay så om du vet vilka RUN D.M.C är så vet du vem Jam Master Jay är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Vänta ett tag RUN D.M.C betår av 3 medlemar RUN, D.M.C och Jam Master Jay så om du vet vilka RUN D.M.C är så vet du vem Jam Master Jay är Jaha, jag trodde att det var gruppen som hette RUN D.M.C. Men jag är inte så insatt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 6 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Jaha, jag trodde att det var gruppen som hette RUN D.M.C. Men jag är inte så insatt... Gruppen heter Run D.M.C men 2 medlemar finns kavar och deras artistnamn är Run och D.M.C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts