Jump to content

Till minne av

Mobacko
 Share

Recommended Posts

har aldrig hört talas om honom

Dom är världen mest kända hip hop grupp började på börajan av 80-talet och har haft jätte kända låtar dom har varit en mil stolpe innom hip hop dom har gjort musik fram till idag, har du levt under en sten?

Ni behöver inte skriva onödiga komentarer t.xe. "Jag vet inte vilka det är" och sådant sk*t.

Jag sa att fansen skulle skriva är ni inte fans skriv inte

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom är världen mest kända hip hop grupp började på börajan av 80-talet och har haft jätte kända låtar dom har varit en mil stolpe innom hip hop dom har gjort musik fram till idag, har du levt under en sten?

Ni behöver inte skriva onödiga komentarer t.xe. "Jag vet inte vilka det är" och sådant sk*t.

Jag sa att fansen skulle skriva är ni inte fans skriv inte

Jag visste inte heller vad han hette, men Run DMC vet man ju vilka det är. Rätt grymma faktiskt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uch, hip hop....

O jag tänker inte skänna medlidande för honom...

Visste inte äns vem de va...

O nu vill jag inte att någon ska kommentera mitt inlägg o säga att jag är konstig eller nått...

Jag bryr mig om folk.. men bara om dom jag vill bry mig om... ;)

så du menar att man bara ska bry sig om dom man gillar... 11 september, brydde du dig inte alls då... "jag känner ju dom ändå inte".

Man behöver ju inte bry sig jättemycket, men det är väl sjyst om man känner lite medlidande med familjerna iaf... dålig människosyn om man bara bryr sig om dom man gillar... man kan ju iaf skänka en tanke till dom...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

så du menar att man bara ska bry sig om dom man gillar... 11 september, brydde du dig inte alls då... "jag känner ju dom ändå inte".

Man behöver ju inte bry sig jättemycket, men det är väl sjyst om man känner lite medlidande med familjerna iaf... dålig människosyn om man bara bryr sig om dom man gillar... man kan ju iaf skänka en tanke till dom...

11september var ett massmord...

Det är inte samma sak...

Det är som att säga att tex. Min hund dog idag, ja men tänk på alla judar som dog undera andra världs kriget!!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor