MR_Lene Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Är det nån som har ett bra spel tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Deus Ex: Invisible War (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 (redigerad) Om du har GC så, Metal Gear Solid: The Twin Snakes släpps typ i april (:!!! Redigerad 15 januari, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Diablo 2: lord of destruction kräver diablo 2. finns bara till pc såvitt jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Prince of Persia: Sands of Time (ps2, gc, pc, xbox) Metal Gear Solid 2: Substance (ps2, pc) Call of Duty (pc) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Uplink (pc) Demo finns på http://www.introversion.co.uk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 NFSU!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Soldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Soldier of Fortune, Soldier of Fortune 2, Age of Mythology, Age of Empires 1 & 2 + expansioner, Max Payne 2, NFSU (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Half-life + opposing fore + blue shift + Natural selection Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 NFSU!! Det tycker jag också (:!!! Det är det bästa bilspelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Alavionhttp://66.98.194.136/395/163/emo/yeah.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 15 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Soldier of Fortune, Soldier of Fortune 2, Age of Mythology, Age of Empires 1 & 2 + expansioner, Max Payne 2, NFSU alla är skitspel utom NFSU för de aeger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 alla är skitspel utom NFSU för de aeger! Jag tycker iaf dom är bra spel... däremot tycker jag lunar är kasst vad-man-nu-ska-säga-grejs. och att cs är trist... (tänker på din sig.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Jag tycker iaf dom är bra spel... däremot tycker jag lunar är kasst vad-man-nu-ska-säga-grejs. och att cs är trist... (tänker på din sig.) hans sig? han hade ju bifogat en bild (dessutom off-topic bild - helt onödigt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 (redigerad) Need for speed underground är coolt sen kommer att finnas GT4 i april också Redigerad 16 januari, 2004 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 (redigerad) Jag tycker inte man ska säga att ett spel är bra eller rekommendera det innan det kommit ut. Jag köper inte ett spel bara för att jag känner igen det som "enter the matrix", "T3( HAHA fan va uselt det är. PCGamer: 19%!)eller köper en expansion eller liknande bara för att ha det, och egentligen är det jätte dåligt Redigerad 16 januari, 2004 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Nfsu Call of duty Gta (3 & Vc) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 hans sig? han hade ju bifogat en bild (dessutom off-topic bild - helt onödigt) Ah.. oj såg inte det... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 hans sig? han hade ju bifogat en bild (dessutom off-topic bild - helt onödigt) Nu har han den som sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts