Shit_kid Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Hmm.. Jag sitter här och försöker starta en egen server. Problemet är att jag vill starta en stuntserver.. Men det går inte.. :'( Det står liksom "Deathmatch".. men man kan inte ändra den.. Hur gör jag..!? :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Är du säker på att du har senaste versionen av MTA ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 16 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Är du säker på att du har senaste versionen av MTA ? HELT säker.. Finns det INGEN som vet..!? :'( .. Sen har jag ett till problem. När jag creatar ett game så blir ip adressen 0.0.0.0.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 HELT säker.. Finns det INGEN som vet..!? :'( .. Sen har jag ett till problem. När jag creatar ett game så blir ip adressen 0.0.0.0.. Jag hade typ samma problem med cs men kommer inte ihåg vad felet var. Å fråga inte varför jag ville starta en sån server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts