SeablossoM Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 hur gör jag för att lägga in nya bilar i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 (redigerad) Ladda ner en mod, från gtamods.com (smygreklam (:!!!). Många mods har automatisk install, andra måste man lägga in manuellt. Det finns ofta en readme med, som hjälper dig att installera bilen/modden. Redigerad 14 januari, 2004 av -Scotty- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 jag har också ställt mig den frågan, jag testade en gång, men det funkade ej, är i och för sig inte psecillt intresserad utav att ha nån mod i mitt VC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Jag har gjort en guide om just det som ska komma upp till GTAMods V1.1 Fast jag kanske inte ska lägga upp den här på forumet innan det kommit på GTAMods. fast annars är GTA3_freak´s guide bra också GTA3_freak´s guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts