Miami_vice88 Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Jag vet att detta är helt fel sajt för denna frågan men det finns inget True Crime-forum. Är det nån där ute som har True Crime: Streets Of L.A och vet hur man, om man har alla vapen, bytar till ett annat vapen?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Jag vet att detta är helt fel sajt för denna frågan men det finns inget True Crime-forum. Är det nån där ute som har True Crime: Streets Of L.A och vet hur man, om man har alla vapen, bytar till ett annat vapen?? Jo det finns. (:!!! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showforum=28 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 *Flyttad* (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Jag vet att detta är helt fel sajt för denna frågan men det finns inget True Crime-forum. Är det nån där ute som har True Crime: Streets Of L.A och vet hur man, om man har alla vapen, bytar till ett annat vapen?? På Xbox,PS2 eller GQ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Kan man ha mer än ett vapen med sig??? Bära med sig flera magasin? Visste inte jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 gta liknande spel, liknar LA spelet oxå tror jag... - Länk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 (redigerad) gta liknande spel, liknar LA spelet oxå tror jag... - Länk Vaf*n är det för sätt att länka till en virussida?? Mademans ena dator har redan kraschat och hans system är totalt dött, han kan inte installera om Win 98 ens!!! *EDIT* *Report* [MSN Konv med MadeMan]: MM-" : säger: Jävla ALeee på gtasajten Skumtomten säger: va äre med han? "MM-" : säger: I Truecrime forumet postade han en länk Skumtomten säger: mhm? Skumtomten säger: ... Skumtomten säger: vad var det med den länken? "MM-" : säger: och skrev det här är en jätte cool sida som är typ som ett spel som liknar gta. Jag satt och lirade sof. så jag vände mig till den andra datorn. så klickade jag på hans länk (Medans jag var död på sof) så kom jag in på Outwar.com/blablabla Så stod det att jag hade blev ownad av han. Så jag startade om datan, visste att det var en känd virus spyware sajt. och nu har den jävla skiten raderat System "MM-" : säger: filerna "MM-" : säger: :'( "MM-" : säger: Datan är pajj "MM-" : säger: Måste varna andra innan dom klickar på den Skumtomten säger: Jag gör *Report* på gtasajten... Redigerad 23 februari, 2004 av AE_Dave Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Ta bort Länken!! Nu efter 28 timmar har jag lyckats komma till installationen av windows 98. Datorn tar inte emot några nya filer :'( Fy fan............ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Alleeeee: Byta namn, om det har med att du inte vill bli bannad eller varnad av moddsarna/adminsarna så säger jag: Omoget till tusen. Annars säger jag: ok.. skit it. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Han har fått en varning... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 (redigerad) E DE VIRUS PÅ DEN?! DÅ HAR JAG FÖR FAN VIRUS!?!?!! SHIT. MSÅSTE INSTALLERA ANTI VRUS PROGRAM, SRY FÖR ALLA PROBLEM, TRODE EJ DE VA VIRUS DÄR!! fuckfuckfuckfuckfuck EDIT: Går ju in på den länken varje dag :'( Redigerad 25 februari, 2004 av xPisc Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 mademan det är fan inte virus på den sidan. det är ju ditt eget fel om du är så dum och säger ja till massor med reklam företag som gator som finns på den sidan My server Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 (redigerad) mademan det är fan inte virus på den sidan. det är ju ditt eget fel om du är så dum och säger ja till massor med reklam företag som gator som finns på den sidan My server ja! jusste!! Nu har ni ju gjort mig fett orolig i onödan.. Edit: Tkr Arvid ska ta bort sin varning på mig.. och sätta en på madman som försöker sätta dig mig för ingenting... Jag kan inte hjälpa om han klickar jag på en popup? Sen coppade ja fel adress, det skulle vara gammla heliga Dekrim ist för outwar.. :S aja.. www.dekrim.net.. klicka på POPUPS på egen risk.. Sen på länken stog det att han blivit en fan till min outwar gubbe, inte våldtagen av en påskkärring.. Redigerad 25 februari, 2004 av xPisc Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 (redigerad) Tkr Arvid ska ta bort sin varning på mig.. och sätta en på madman som försöker sätta dig mig för ingenting... Jag kan inte hjälpa om han klickar jag på en popup? Hur som hellst var det en fake-länkning till en sida med farliga popups... Sen coppade ja fel adress, det skulle vara gammla heliga Dekrim ist för outwar.. :S aja.. www.dekrim.net.. Säkert... det finns ingen "du har blivit ownad"-funktion på dekrim så av vilken anledning skulle du ha länkat dit? Och om du "råkade" ta fel adress varför editerade du inte inlägget? Redigerad 25 februari, 2004 av Arvid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 ja! jusste!! Nu har ni ju gjort mig fett orolig i onödan.. Edit: Tkr Arvid ska ta bort sin varning på mig.. och sätta en på madman som försöker sätta dig mig för ingenting... Jag kan inte hjälpa om han klickar jag på en popup? Sen coppade ja fel adress, det skulle vara gammla heliga Dekrim ist för outwar.. :S aja.. www.dekrim.net.. klicka på POPUPS på egen risk.. Sen på länken stog det att han blivit en fan till min outwar gubbe, inte våldtagen av en påskkärring.. Fan sluta komma med massa omogna undanflykter! Ta ditt straff och håll käft tycker jag Krax: varför blandar du dig i? Har du nåt med det hela att göra? mademan det är fan inte virus på den sidan. det är ju ditt eget fel om du är så dum och säger ja till massor med reklam företag som gator som finns på den sidan Öhm, hur f*n kan du veta att han klickar "ja" till massa reklam??? Satt du bredvid honom och kollade på med dina egna ögon när han klickade?? Nä jag skulle itne tro det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 (redigerad) Fan sluta komma med massa omogna undanflykter! Ta ditt straff och håll käft tycker jag Krax: varför blandar du dig i? Har du nåt med det hela att göra? Öhm, hur f*n kan du veta att han klickar "ja" till massa reklam??? Satt du bredvid honom och kollade på med dina egna ögon när han klickade?? Nä jag skulle itne tro det. Om du säjjer att Krax lägger sig i, varför lägger du dig i? @Arvid: Du kommer inte tro mig men det skiter jag totalt i. Jag postade länken sen drog jag och käka pizza.. Orka kolla om ja coppade rätt adress? för ja har ett program som sparar adresser på vissa knappar, te x ctrl 1, 2 osv.. Edit: Sen visste jag heller inte att det fanns farliga popups jag brukar inte klicka " ja " på dom för jag tar inga risker..! Redigerad 26 februari, 2004 av xPisc Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Vad fan jag klickade inte på några popus !!!!!!!! Din jävla sida gav mig virus.. Windows ME edition !!!!!!! Fatta! Säkert något windows me virus för han började rensa system mappen efter att jag kom in på din skit länk! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Om du säjjer att Krax lägger sig i, varför lägger du dig i? @Arvid: Du kommer inte tro mig men det skiter jag totalt i. Jag postade länken sen drog jag och käka pizza.. Orka kolla om ja coppade rätt adress? för ja har ett program som sparar adresser på vissa knappar, te x ctrl 1, 2 osv.. Edit: Sen visste jag heller inte att det fanns farliga popups jag brukar inte klicka " ja " på dom för jag tar inga risker..! Jag lägger mig i för jag klickade på *report* nämen seriöst öhm... det vet jag inte ahh! (Tänker: Bäst jag slutar lägga mig i innan de tror jag är dum på riktigt...) ( ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Vad fan jag klickade inte på några popus !!!!!!!! Din jävla sida gav mig virus.. Windows ME edition !!!!!!! Fatta! Säkert något windows me virus för han började rensa system mappen efter att jag kom in på din skit länk! Min sida? jag fick veta den för fan 2 dar sen... Kraxx e min parent på de.. (fråga inte va de betyder).. Eftersom jag inte har nå virus program på denna datan så vet jag ju inte att de finns virus där? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Min sida? jag fick veta den för fan 2 dar sen... Kraxx e min parent på de.. (fråga inte va de betyder).. Eftersom jag inte har nå virus program på denna datan så vet jag ju inte att de finns virus där? varör postade du länken överhuvud taget då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts