Jump to content

Fel sajt men men...

Miami_vice88
 Share

Recommended Posts

• 1 month later...
gta liknande spel, liknar LA spelet oxå tror jag...

- Länk

Vaf*n är det för sätt att länka till en virussida?? Mademans ena dator har redan kraschat och hans system är totalt dött, han kan inte installera om Win 98 ens!!! :lol:

*EDIT*

*Report*

[MSN Konv med MadeMan]:

MM-" : säger:

Jävla ALeee på gtasajten

Skumtomten säger:

va äre med han?

"MM-" : säger:

I Truecrime forumet postade han en länk

Skumtomten säger:

mhm?

Skumtomten säger:

...

Skumtomten säger:

vad var det med den länken?

och skrev det här är en jätte cool sida som är typ som ett spel som liknar gta. Jag satt och lirade sof. så jag vände mig till den andra datorn. så klickade jag på hans länk (Medans jag var död på sof) så kom jag in på Outwar.com/blablabla  Så stod det att jag hade blev ownad av han. Så jag startade om datan, visste att det var en känd virus spyware sajt. och nu har den jävla skiten raderat System

filerna

:'(

Datan är pajj

Måste varna andra innan dom klickar på den 

Skumtomten säger: Jag gör *Report* på gtasajten...

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

mademan det är fan inte virus på den sidan.

det är ju ditt eget fel om du är så dum och säger ja till massor med reklam företag som gator som finns på den sidan :o

My server

ja! jusste!! :blink:

Nu har ni ju gjort mig fett orolig i onödan.. :o

Edit: Tkr Arvid ska ta bort sin varning på mig.. och sätta en på madman som försöker sätta dig mig för ingenting... Jag kan inte hjälpa om han klickar jag på en popup?

Sen coppade ja fel adress, det skulle vara gammla heliga Dekrim ist för outwar.. :S aja.. www.dekrim.net.. klicka på POPUPS på egen risk.. >_<

Sen på länken stog det att han blivit en fan till min outwar gubbe, inte våldtagen av en påskkärring..:blink:

Redigerad av xPisc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tkr Arvid ska ta bort sin varning på mig.. och sätta en på madman som försöker sätta dig mig för ingenting... Jag kan inte hjälpa om han klickar jag på en popup?

Hur som hellst var det en fake-länkning till en sida med farliga popups... :blink:

Sen coppade ja fel adress, det skulle vara gammla heliga Dekrim ist för outwar.. :S aja.. www.dekrim.net..

Säkert... det finns ingen "du har blivit ownad"-funktion på dekrim så av vilken anledning skulle du ha länkat dit? Och om du "råkade" ta fel adress varför editerade du inte inlägget? >_<

Redigerad av Arvid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja! jusste!! :blink:

Nu har ni ju gjort mig fett orolig i onödan.. :o

Edit: Tkr Arvid ska ta bort sin varning på mig.. och sätta en på madman som försöker sätta dig mig för ingenting... Jag kan inte hjälpa om han klickar jag på en popup?

Sen coppade ja fel adress, det skulle vara gammla heliga Dekrim ist för outwar.. :S aja.. www.dekrim.net.. klicka på POPUPS på egen risk.. >_<

Sen på länken stog det att han blivit en fan till min outwar gubbe, inte våldtagen av en påskkärring..:blink:

Fan sluta komma med massa omogna undanflykter! Ta ditt straff och håll käft tycker jag :o

Krax: varför blandar du dig i? :D Har du nåt med det hela att göra?

mademan det är fan inte virus på den sidan.

det är ju ditt eget fel om du är så dum och säger ja till massor med reklam företag som gator som finns på den sidan 

Öhm, hur f*n kan du veta att han klickar "ja" till massa reklam??? :o

Satt du bredvid honom och kollade på med dina egna ögon när han klickade?? Nä jag skulle itne tro det. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan sluta komma med massa omogna undanflykter! Ta ditt straff och håll käft tycker jag  :blink:   

Krax: varför blandar du dig i?  :o  Har du nåt med det hela att göra?

Öhm, hur f*n kan du veta att han klickar "ja" till massa reklam???  :blink:

Satt du bredvid honom och kollade på med dina egna ögon när han klickade?? Nä jag skulle itne tro det.  :o

Om du säjjer att Krax lägger sig i, varför lägger du dig i?

@Arvid: Du kommer inte tro mig men det skiter jag totalt i.

Jag postade länken sen drog jag och käka pizza..

Orka kolla om ja coppade rätt adress? för ja har ett program som

sparar adresser på vissa knappar, te x ctrl 1, 2 osv..

Edit: Sen visste jag heller inte att det fanns farliga popups >_<

jag brukar inte klicka " ja " på dom för jag tar inga risker..!

Redigerad av xPisc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du säjjer att Krax lägger sig i, varför lägger du dig i?

@Arvid: Du kommer inte tro mig men det skiter jag totalt i.

Jag postade länken sen drog jag och käka pizza..

Orka kolla om ja coppade rätt adress? för ja har ett program som

sparar adresser på vissa knappar, te x ctrl 1, 2 osv..

Edit: Sen visste jag heller inte att det fanns farliga popups >_<

jag brukar inte klicka " ja " på dom för jag tar inga risker..!

Jag lägger mig i för jag klickade på *report* :blink: nämen seriöst öhm... det vet jag inte :blink: ahh!

(Tänker: Bäst jag slutar lägga mig i innan de tror jag är dum på riktigt...)

( :o )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad fan jag klickade inte på några popus !!!!!!!! Din jävla sida gav mig virus..

Windows ME edition !!!!!!! Fatta! Säkert något windows me virus för han började rensa system mappen efter att jag kom in på din skit länk! :blink:

Min sida? jag fick veta den för fan 2 dar sen... Kraxx e min parent på de.. (fråga inte va de betyder)..

Eftersom jag inte har nå virus program på denna datan så vet jag ju inte att de finns virus där?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...