Tarzan Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Hej, Var ska man lägga savegamen i nfsu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Hej, Var ska man lägga savegamen i nfsu? ska finnas en mapp i mina dokument där alla inställningar, sparningar osv... finns.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 15 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 ska finnas en mapp i mina dokument där alla inställningar, sparningar osv... finns.... Det finns det till Vice City men till NFS finns ingen. Vad ska man söka på om man ska hitta mappen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Har du Win XP har jag för mig att savefilerna ligger i C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground Nått sånt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Eller så har du intallerat spelet på nått knarkat sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Eller så har du intallerat spelet på nått knarkat sätt... Nej... det är så på min också... jag hittade inte heller savegame-mappen! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Inte jag heller det e synd om oss... Men jag såg att det skulle vara så som nån sade så jag skulle extrahera filerna så gjorde jag som det stod men sedan stod det att den skulle ersätta några filer med andra filer så jag struntade i det och skulle baka upp dom men nu hittar jag det inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts