galnegus Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Jag kan inte dela ut glassar i staden. Den spelar inte melodin när jag trycker på L3, Vad ska jag göra? och, vilket vapen är bäst att ha i "keep your friends close" när man är på taket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 pröva r3 ...kanske (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 >Glassen är knark< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Just det! "Glassen" är faktiskt knark. Det är därför man får snuten efter sig om dom upptäcker en. (:!!! Angående Keep your frie.....uppdraget så tycker jag du ska spränga Lance i luften med ett Rocket Launcer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Man trycker väll på tuttan så kommer det upp en räknare i hörnet. Vapen i Keep your frindes ......: M60 m4a1 MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HittiS Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 (redigerad) Att glassbilen bara är en täckmantel för drogförsäljning lärde man sig ju i lågstadiet (:!!! PS tutan heter det, tuttan är nått helt annat Redigerad 15 januari, 2004 av HittiS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
galnegus Skrivet 15 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Asså, vad jag menade var att L3 knappen som man använder som "tuta" inte funkade på uppdraget. Den börjar aldrig räkna in eller något sånt. Det är väll en bug eller? Och jag ska testa rocker launcher på lance muhaha (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Pröva också att springa upp på helikopter-platformen, och kasta ner granater på Lance. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MacBue Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 vilket vapen är bäst att ha i "keep your friends close" när man är på taket? Jag tog MiniGun på lance och Sonny dom tålde 1/4 sekund ungefär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Eller mata Bazooka granater på dom så går det på en 100dels sekund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 eller knytnävar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 eller knytnävar Yes en hårding till, som jag! Ni töntar med mingun, granater och bazooka: Släng er i väggen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
galnegus Skrivet 18 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Vissa saker som minigun kan vara lite svårt på PS2... Men nu vet jag hur man kommer till sonny, tydligen funkade inte bazookan på honom, när jag sköt så studdsade jag bara tillbaka när inget var i vägen. Jag får ge honom lite kvalitetstid med mp5 och granater antar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Vissa saker som minigun kan vara lite svårt på PS2... Men nu vet jag hur man kommer till sonny, tydligen funkade inte bazookan på honom, när jag sköt så studdsade jag bara tillbaka när inget var i vägen. Jag får ge honom lite kvalitetstid med mp5 och granater antar jag... Slängde honom på moppe me den där polis pistolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 använde pistol och mp5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MacBue Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Yes en hårding till, som jag! Ni töntar med mingun, granater och bazooka: Släng er i väggen! Du, hur i helvete skulle jag veta att det gick med knytnävar, det stog i det här forumet att han tålde asmycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts