anders2 Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 a jag vet inte men det är någon som har skrivit this is real gta vice city this is the earliest fullversion it works gauranteed NO BULLSHIT vad ska man tro Jo men det är väl ganska enkelt att skriva och när man väl har laddat ner det så kan det vara något skit. T.ex. något virus som ställer till problem och raderar viktiga filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 det gör han säkert det är typ vanliga gta3 man laddar hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 kanske det men det måste ju vara nånting det kan ju inte bara vara avsett för virus liksom 389 meg det måste vara ett annat spel i så fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redsolo Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jag har Vice City, fick det ifrån USA... kan inte spela det för jag har inget chip i PS2:an.. Är intreserad av att sälja det till ngn som vill ha det innan det släpps i sverige samt till ett bättre pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts