Wild_hawk Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 är det nån här som har fått Gta vice city än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Eh, hur skulle man ha fått det?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Eh, hur skulle man ha fått det?! man kan köpa det från USA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 man kan köpa det från USA! Det tar tid att frakta så det är nog ingen som har det om dom inte köpte det där personligen och sedan åkte tillbaka till Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 är det nån här som har fått Gta vice city än? I don't have it.. And i'm for shure... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Jag tror dom skulle säjja om dom har fått VC VICE CITY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 jag har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 jaha kul för dig du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 jaha kul för dig du! Du forstod väll att jag drev lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Du forstod väll att jag drev lite Tydligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 det går att ladda hem på kazaa ligger på runt 150 meg det står att det är vice city på filen man kan ladda hem men man vet inte det kan ju vara vanliga gta3 : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Det måste vara vice city ´racespelet´... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 det går att ladda hem på kazaa ligger på runt 150 meg det står att det är vice city på filen man kan ladda hem men man vet inte det kan ju vara vanliga gta3 : Om det bara är 150 MB så tror jag inte det är det riktiga Vice City. Dom brukar ju vara runt 600 MB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 finns det ett racing spel som heter så det visste jag inte men jag kollade nu och hittade en fil på kazaa som hette gta vice city fullversion och den filen tog 389 meg hihi hade man haft bredband hade man ju laddat hem och testat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 finns det ett racing spel som heter så det visste jag inte men jag kollade nu och hittade en fil på kazaa som hette gta vice city fullversion och den filen tog 389 meg hihi hade man haft bredband hade man ju laddat hem och testat Jag har bredband men jag vill inte testa för jag har inte Playstation2 och så föredrar jag att köpa spelen till PC. Alla fall alla GTA spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 jag fattar inte för att jag inte har playstation 2 skrev du. vadå det är väll gta vice city till datorn hoppas jag . och det är ju faktiskt lite bättre att köpa spelen dom man laddar hem kan ju vara lite laggiga och buggiga fast man kan ju ladda hem det om man inte kan vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 jag fattar inte för att jag inte har playstation 2 skrev du. vadå det är väll gta vice city till datorn hoppas jag . och det är ju faktiskt lite bättre att köpa spelen dom man laddar hem kan ju vara lite laggiga och buggiga fast man kan ju ladda hem det om man inte kan vänta ?? GTA Vice city har inte kommit ut till PC. Jag tror inte någon kan dela det då eftersom Rockstargames inte gjort det ännu. Någon måste ju köpa det för att det ska hamna på internet. Det finns ju inte bara där när ett spel kommer ut. ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 a jag vet inte men det är någon som har skrivit this is real gta vice city this is the earliest fullversion it works gauranteed NO BULLSHIT vad ska man tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 a jag vet inte men det är någon som har skrivit this is real gta vice city this is the earliest fullversion it works gauranteed NO BULLSHIT vad ska man tro Han ljuger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jo..han ljuger nog...laddar man ner sånt där brukar man få hem massa annan skit istället.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts