Jump to content

nån som har gta vice city?

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

finns det ett racing spel som heter så det visste jag inte

men jag kollade nu och hittade en fil på kazaa som hette gta vice city fullversion och den filen tog 389 meg hihi hade man haft bredband hade man ju laddat hem och testat :D  :D

Jag har bredband men jag vill inte testa för jag har inte Playstation2 och så föredrar jag att köpa spelen till PC. Alla fall alla GTA spelen. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag fattar inte                               för att jag inte har playstation 2 skrev du.          vadå  det är väll gta vice city till datorn hoppas jag  .

och det är ju faktiskt lite bättre att köpa spelen dom man laddar hem kan ju vara lite laggiga och buggiga             fast man kan ju ladda hem det om man inte kan vänta :D

:D ?? GTA Vice city har inte kommit ut till PC. Jag tror inte någon kan dela det då eftersom Rockstargames inte gjort det ännu. Någon måste ju köpa det för att det ska hamna på internet. Det finns ju inte bara där när ett spel kommer ut. ?? <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor