Scorpion Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Jag spelade gta vice city hos en kompis som har det på pc och jag har det på ps2. Men han hade en Love fist limosinen utanför deras ställe och det har inte jag fast jag har klarat 100% varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 hmm... bra fråga... Du har inte moddat bort den eller nått? Eller kört me den o sen parkerat den i nått garage eller nått? Ja vet inte faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 den ska vara där även om man har ställt den i nåt garage, jag har den i ett garage, men den står ändå där också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Eh? Utanför vadå? Om du menar utanför V-rockstudion så finns den bara där på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Hos mig så står den precis utanför deras ställe, där som man fick uppdrag utav dom innan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Den bilen är så dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 näe den är häftig (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Den regerar Relativt snabb... fast ett helsike o köra i tät trafik me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 den har coola avgasrör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Håller me Tigern.. å så e den skön å ta bilder me Den e snygg =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts