Stallion Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Ni alla som har sett Pablo Francisco göra en stand-up vet vad jag menar han är nog den bästa komikern och bästa imitatörn jag nånsin sett. Här är en länk till en film där han gör en stand-up på The Tonight Show: Filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Haha!! Han är kung!! Har haft filmen på datorn ett långt tag.. Och jag bara älskar när han spelar arnold Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 LOL Den ägde ju!! LR han ägde. Fy fan va bra han va som den där film rösten . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 HAHA bio-mannen och arnold ägde han som! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Hehe.. "Maria?.. Maria?.. *ååh, ajajaj* Maria? *en dörr öppnas* Maria!" Så jävla skön..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Vissa saker e han riktigt grym på, men jag tycker han e lite lagom dåligt överlag. Stand up skall kännas spontant, även om allt är skrivet i förväg. Hans grejer känns inte så spontana, visst det går att skratta åt men hans stil som stand up är inte riktigt fulländad än.. Dessutom är det näst intill förbjudet inom stand up världen att köra samma skämt flera gånger, såvida det inte är en show som man turnerar runt med. Han gör samma grej flera gånger på olika ställen.. vilket e rätt dåligt. Finns dock en sak han gör, ett klipp kallat "maestro" där han spelar massa låtar med tutor fastbundna på kroppen.. Det är ruskigt bra.. om det nu är han, men det tror jag det är.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 fattar inte var den där Fransceo är orkar inte leta men maestro är cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 (:!!! BALL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Jävligt grym Har haft klippet på datorn i några månader (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Pablo Francisco? Tror nog jag håller mig till Jay Leno och Eddie Murphy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Pablo Francisco? Tror nog jag håller mig till Jay Leno och Eddie Murphy. Det var ju på the tonight show. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Ah yes.. Eddie Murphy Hur många har sett hans "Delirious"? Bättre stand up får man leta efter (och det är inte lätt att finna) Sen tycker jag att Lee Evans är jäkligt bra bland dom "nya" komikerna.. han har helt otrolig mimik. Oslagbart =o) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts