StellHell Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 vadå då? har ni också över 40 avsnitt??? Jag syftar på att du tror du är det största fanet.. Finns mog tusental som är större fan än dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Don är största fanet, tro mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 det finns 111 avsnitt (varav ett som aldrig sändes) va? när Miami Vice hade preiäar på Kanal5 stod det att det var totalt 70 avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 kolla miamivice.org sen episode guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Jag har det avsnittet som aldrig sändes och avsnittet heter "Too much too late" Nu har jag 60 avsnitt men tro mig snart kommer jag ha alla 111 st! Sen så är jag en väldigt stor fan av den serien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Det är så jävla sköönt program altså!! Glider omkring utan strumpor å rosa skjortor fy fan va grymma dom är!! har 40 avsnitt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 om man laddar ner alla avsnitt så e man nog inte precis det största fanet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 om man laddar ner alla avsnitt så e man nog inte precis det största fanet... Men om man inte kan få tag på dem och ändå måste se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Men om man inte kan få tag på dem och ändå måste se? Det kan man säkerligen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 mm exakt! man kan ju inte precis trolla fram alla avsnitt man inte har.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 don! Jaså,du hänger här också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Ooj =D *delete* Redigerad 20 januari, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Men dumnöt. Men nu när vi ändå é samlade kan jag passa på att berätta att spelet verkar suga rejält. En polare har det, har dock aldrig spelat det men det ser grymt fult ut. Och nej, man kan inte utforska Miami på något sätt. Man kan inte ens köra bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts