skribb Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 (redigerad) tror knappt att det är sant http://www.bluesnews.com/cgi-bin/board.pl?...&threadid=46438 Redigerad 13 januari, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 nice, min mamma tittar på serien så hon kommer kanske att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 hehe. hoppas det blir bra. Tittar inte på serien längre, för sent.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Banda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Har bara missat 6 avsnitt, serien är ju så grym så länge spelet inte blir en flopp eller är allmänt dåligt tänker jag skaffa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 jag har misstankar om att det kommer bli ett b-spel. men skitsamma!!! för det är miami vice (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 jag har misstankar om att det kommer bli ett b-spel. men skitsamma!!! för det är miami vice Tänk om R* Mutar dom så dom gör det till ett B-Spel (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Tänk om R* Mutar dom så dom gör det till ett B-Spel (:!!! varför skulle de göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Ifall dom skulle konkurera med GTA då blir R* Sura och jaaa Men annars värkar det bli ett coolt spel. Har inte tittat på ett enda MV avsnitt så jag kommer inte kunna fälja handlingen så bra Om det inte står fett med text som i star wars bara massa handling (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 R* borde gör det (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Hoppas de är sant. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 1. MIAMI VICE kommer att bli grymt, och Davilex förra Knight Rider spel hade grym grafik! Sen så hoppas att jag att det blir en någorlunda handling och att man kan åka runt och utforska Miami! 2.Jag måste vara ett av de största Miami Vice fan som finns, har över 40 avsnitt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 2.Jag måste vara ett av de största Miami Vice fan som finns, har över 40 avsnitt!! LoL!! Inte du med.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 samma här!! haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 vadå då? har ni också över 40 avsnitt??? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 vadå då? har ni också över 40 avsnitt??? (:!!! Nej, dom är bara avundsjuka [ ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 2.Jag måste vara ett av de största Miami Vice fan som finns, har över 40 avsnitt!! Hur många avsnitt finns det?... 100 kanske mer och jag tror det finns dom som har alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Hur många avsnitt finns det?... 100 kanske mer och jag tror det finns dom som har alla! finns 70 stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 det finns 111 avsnitt (varav ett som aldrig sändes) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts