GTA_Mannen Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 ja hur tror ni nu att spelet kommer vara när det släpps på onsdag?..jag har väldigt höga förväntningar i alla fall...=) hoppas jag inte blir besviken bara..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Va?...Vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 va? vad fan menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 det är nog bara ett vanligt missförstånd... sen är det ingen idé å svära du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scorpion Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Mennar du det nya gta så kommer det väl det inte förenn till hösten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Gta doublepack ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Gta doublepack ? JA!... det är ju klart.... fast itne spik klart...men nästan klart det förklarar det mesta... Bra Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 just det 10 poäng tillmej Men hur kan man ha så höga förväntningar på det när det redan har funnits i några år de två spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Det ända man kan ha för förväntningar är väl att det inte är buggit och lite snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Jag kommer int köpa det. Har det redan till ps2 och PC.. så det är ingen idè Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 kommer inte köpa det, börjar tröttna på GTA spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Mannen Skrivet 14 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 ja det är ju gta dubbel pack till x box som jag pratar om. det släpps ju imorgon(onsdag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 dåså då förstår man (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts