tindy_14 Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Longhorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 (redigerad) ledsen, men jag fattar inget..... EDIT: aha, tror jag fattar asså Redigerad 12 januari, 2004 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 (redigerad) OCH? skriv i vardagssnack istället att du har tankat longhorn alphan eller hittat den där bilden som har funnits hur länge som helst *edit* Redigerad 12 januari, 2004 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 vad e det ? ett nytt operativsystem eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 vad e det ? ett nytt operativsystem eller vad? ett som inte kommit ut en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 jag tror att longhorn bara är arbetsnamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 jag tror att longhorn bara är arbetsnamn japp, det är det, men det kan ju hände att Microsoft inte kommer på något namn förutom "da ultra supa best OS" (förkortat DUSBOS) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 japp, det är det, men det kan ju hände att Microsoft inte kommer på något namn förutom "da ultra supa best OS" (förkortat DUSBOS) XP2 alt XP2004 borde dom komma på iaf :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 XP2 alt XP2004 borde dom komma på iaf :] eller kanske bara 04 / 2004? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Det där är ju en fake bild, det står Mina dokument, men This COmputer och allt annat är på engelska, lite misstänksamt! Hoppas dom byter ut den fula skit flaggan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Longhorn! Gör du en sån här topic igen får du en varning Låter dock tråden vara öppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Gör du en sån här topic igen får du en varning Låter dock tråden vara öppen. ? Aja... men visste ni att Microsoft har börjat sälja Longhorn i Thailand, Indonesien och länderna kring "Den Gyllene Triangeln". Det säger iallfall TT. Ditt skrivbordunderlägg däremot ser ganska falsk ut eftersom att "Professional-texten" borde vara lite mer finare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Ditt skrivbordunderlägg däremot ser ganska falsk ut eftersom att "Professional-texten" borde vara lite mer finare! resten av wallpapern är ju dålig kvalité, så varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 ? Han har inget att säga, han postar en bild och försvinner. Precis som med topicen om hans trasiga GTA3 skiva. Helt onödiga topicar med andra ord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Han har inget att säga, han postar en bild och försvinner. Precis som med topicen om hans trasiga GTA3 skiva. Helt onödiga topicar med andra ord! skum kille det där, lite blyg kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 (redigerad) bilden är fake, skitkvalitet. grejen till höger heter dashboard (antar att ni visste det?) och den kan man tanka på snp-software.com... och var är startmenyn? (inte där eftersom att han inte har ändrat den än) dessutom så heter det inte this computer utan det heter my computer, plus att ikonerna är xp ikonerna. kan också ytterligare säga att det finns ett bättre longhorn fake på stardock.com om du vill ha in your face edit: glömde säga att longhorn är ett arbetsnamn Redigerad 13 januari, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 och siom jag sa i mitt inlägg, det står Mina dokument Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts