Tarzan Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Om man vill lyssna på egna låtar när man spelar, hur gör man? Var ska man lägga in dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Du går in på C:\(vicecity)\mp3 och lägger in genvägar till mp3orna. Sen finns dom som en radiokanal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 jag hra konverterat mina musik album till .adf filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 vad har det med ämnet att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 vad har det med ämnet att göra? Man kan lägga in dom som radiokanaler då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 vad har det med ämnet att göra? (:!!! då ka nman lyssna på sina egna bra låtar istället för att lyssna på dom sunkiga stationerna som finns från början... sen är det bara att öppna gxtedit och döpa om kanalerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Det är ju lättare att lägga dom diekt i mp3 mappen. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 men de e roligare med personliga kanalre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
galnegus Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Eyyy, radion är ju bra! Det är ju "riktig" musik i skillnad från gta3, dessutom kan jag inte lägga in låtar för jag har till playstation bara, gta (3d) spelen funkar inte till mitt grafikkort, det gjorde iallafall inte gta3. Jag gillar wave, flash, vrock och ehm 1 låt på wildstyle pirate radio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts