Mikolan Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Evangelion OST CD 3 - Good, or don't be Nobuo Uematsu - The Revealed truth Verdi - Dies Arie Hole - Plump Instant Remedy - Last ninja, The wastelands Joey Ramone - What a wonerful world .hack//sign OST - Key of the twilight Asian kung fu generation - Haruka Kanata Beethoven - Symphone No. 9 (Choir) Bloodhound Gang - I hope you die Bouncing Souls - Kids and heroes Caesar's palace - Candy Kane CCR - Fortunate Son Danzig - Mother A-HA - Take on me (borde vart i VC ) Elvis Presley - Blue suede shoes (wohoo) Evangelion OST - Komm susser todd (ska spelas på min begravning, håller på med en cd) Frank Sinatra - Bang Bang Goldfinger - Superman Linkin park - Numb Linkin Park - Breaking the habit Little by Little - Kanashimi wo Yasashisa Masamichi Amano - Slaughter House Men At Work - Land Down Under Naruto OST - Naruto Main theme Nobuo Uematsu - Aria de mezzo carratere Nobuo Uematsu - The man with the machine gun Pachelbel - Kanon (D-Dur) Peaches - Dumbom Placebo - The bitter end Rammstein - Engel Ramones - Blitzkrieg bop Red hot chili peppers - Fortune faded Rikki - Suteki da ne (Orchestral Version) Rise Against - Like an angel See-Saw - Obsession aeger Sum 41 & Tenacious D - Things i want (rofl ) Teddybears STHLM & Mad Cobra - Cobrastyle Toshiro Masuda - Orochimaru's Theme Trance Atlantic Airwaves - Crocket's theme Zero wing - ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US (must have xD) Det var väl dem bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Dark Lotus - Headache ICP - Come Play With Me ICP - Great Milenko Dark Lotus - Juggalo Family TwiZtid - Whatz That?! ICP - Fuck The World ICP - I Want My Shit ICP - The Joker's Wild ( ) ICP - Eminem ain't nuttin but a bitch Det är dom jag lyssnar på mest just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Trodde du var en Hårdrockare Scraw!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Hela Edguy's nya platta, Hellfire Club, är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 (redigerad) Trodde du var en Hårdrockare Scraw!! Tvärtom, han lyssnar på clowner! Edit: Varför skriver aldrig Hultenius i sånna här trådar? Haha. Redigerad 17 april, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Tvärtom, han lyssnar på clowner! Det är ju nästan samma sak, hårdrockare och clowner alltså.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Nej, Juggalo för hela slanten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Nej, Juggalo för hela slanten. Same shit, different names! Typ. Hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Metal Gear OST Metal Gear 2: Solid Snake OST Metal Gear Solid OST Metal Gear Solid 2 OST (+Otherside ST) Final Fantasy X OST det är väl mina almänna favoriter, men jag lyssnar ju också på vanlig musik ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Lyssnar just nu på D12's nya album D12 World. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Metal Gear OST Metal Gear 2: Solid Snake OST Metal Gear Solid OST Metal Gear Solid 2 OST (+Otherside ST) Final Fantasy X OST det är väl mina almänna favoriter, men jag lyssnar ju också på vanlig musik ( ) Vigge dunkar MGS låtar för hela slanten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 (redigerad) mina nuvarnade favorit låtar är: the royal guardsmen-snoopy vs. the red baron the royal guardsmen-the return of the red baron the buggles-video killed the radio star kim wilde-kids in america johnny cash-alla hans låtar är bra crednce cleerwater revival-fortunate son finns några fle men orka skriva dem Redigerad 19 april, 2004 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Günter - Ding dong song!!!! Närå här har ni bra musik - några cp låtar som jag inte orkat tagit bort!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Fronda - En Spark I Ansiktet Fronda - Sitter I Min Barstol Fronda - Min Värld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Vigge dunkar MGS låtar för hela slanten... självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bonafide Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 2pac 50 cent DMX Joe Budden Wu-tang :"> lite olika...o mycket mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 (redigerad) Red Hot Chili Peppers - Fortune Faded Red Hot Chili Peppers - Other Side Red Hot Chili Peppers - By The Way Red Hot Chili Peppers - Can't Stop Bubba Sparxxx - Deliverance Safri Duo - Played alive (THe Bongo Song) Black Eyed Peas - Hey Mama Teddybears STHLM - Cobrastyle The Underdog Project - Saturday Night Outkast - Roses Blink 182 - I Miss You Just nu är dessa låtar på min topplista. En liten fråga: Är slipknot det där bandet där de har masker som ser ut som monster och så har de röda overaller på sig? Redigerad 2 maj, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts