Crice Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Michael Jackson-Beat It är ju råskön! Speciellt videon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 haha det är den grymmaste låten!! jag diggar den medans jag spelar!! MadeMan & FerkurZ: http://picsrv.annons.dn.se/bsbilder/1/2330/1_2330_2330-576912220_578734358.jpg Fan vad snygg! Jag skickar info i PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Ja man kan ju ta typ vilken hårdrockslåt som helst allt är ju påhittat, hip-hop är ett sätt att utrycka sig och berätta saker. vilken hårdrockslåt som helst? mm visst, okej, allt är påhittat eller hur? tänk efter innan du säger nåt du inte är säker på. du har rätt, det finns påhittat skit, men inte ALLT. de hårdaste stilarna av hårdrock (black metal, death metal) handlar oftast om satanism och döden. grindcore brukar vara svart humor/"toilet humor" eller bara rent sjukt shit.. sen finns det ju mycket annat, som har mycket med döden, hat osv att göra men de har betydelser också. egentligen skulle jag kunna hålla på i flera timmar, men det ska jag inte mycket av det jag lyssnar på handlar om kärlek, hat, och sen finns det ju också hårdrock med rena "party-lyrics". det är DOM som inte handlar om nåt särskilt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 alla låtar från Arch enemys Nya album (Anthems of rebellion 2003).. As i lay dying - Forever Fallen angels - Soulstone splinter Dimension Zero - your darkest hour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 kricke @ Det albumet vill jag ha! :'( Prodigy - Breathe 36 Crazyfists - Kenai Apocalyptica - Epilogue (Relief) Metallica - The Unforgiven Slipknot - Purity Iron Maiden - The Trooper Arch Enemy - Enemy Within Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
galnegus Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Jag hatar musik som är t.ex satanstisk, just nu lyssnar jag på 2 st kristna band Blindside - Silence Blindside - Pitiful Blindside - All of us Blindside - Swallow Blindside - About a burning fire Blindside - Midnight Blindside - Painting Blindside - Thought like flames P.O.D. - Will you P.O.D. - Change the world P.O.D. - Find my way P.O.D. - The Reasons P.O.D. - Freedom Fighters P.O.D. - Waiting on today P.O.D. - Asthma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 galnegus: Sångaren i Blindside bor i samma stad som jag, jag har sett honom några gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 vilken hårdrockslåt som helst? mm visst, okej, allt är påhittat eller hur? tänk efter innan du säger nåt du inte är säker på. du har rätt, det finns påhittat skit, men inte ALLT. de hårdaste stilarna av hårdrock (black metal, death metal) handlar oftast om satanism och döden. grindcore brukar vara svart humor/"toilet humor" eller bara rent sjukt shit.. sen finns det ju mycket annat, som har mycket med döden, hat osv att göra men de har betydelser också. egentligen skulle jag kunna hålla på i flera timmar, men det ska jag inte mycket av det jag lyssnar på handlar om kärlek, hat, och sen finns det ju också hårdrock med rena "party-lyrics". det är DOM som inte handlar om nåt särskilt Jag menar egna upplevelser, tror inte att dom har dött nån gång eller typ snackat med djävulen. Och handlar det om satanism? 666 då eller, det var en av Charles Mansons anhängare som ristade in det i en kropp. Det är inte det som satanism handlar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Beror på vilken sorts satanism du tänker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Jag menar egna upplevelser, tror inte att dom har dött nån gång eller typ snackat med djävulen. Och handlar det om satanism? 666 då eller, det var en av Charles Mansons anhängare som ristade in det i en kropp. Det är inte det som satanism handlar om. du hatar metal, jag hatar hiphop (inte underground dock ) jag fattar inte vad fan som är så bra med sketen hip hop och samma sak när det gäller dig och metal. så egentligen borde vi sluta klaga på varandras musiksmak, eftersom att vi aldrig kommer att förstå varandra . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 galnegus: Sångaren i Blindside bor i samma stad som jag, jag har sett honom några gånger Vart bor du Zyber? Skribb: Hiphop är inte mkt till musik, SLAM DUNK YOYO typ men Cs-nörd är riktigt grym! (lyssnar på hiphop ändå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Vart bor du Zyber? Liten ort vid Stockholm som heter Tumba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 du hatar metal, jag hatar hiphop (inte underground dock ) jag fattar inte vad fan som är så bra med sketen hip hop och samma sak när det gäller dig och metal. så egentligen borde vi sluta klaga på varandras musiksmak, eftersom att vi aldrig kommer att förstå varandra . Jag hatar inte metal, vissa kan väl vara ok. Add9844: Prova att lyssna något på det innan du ger några uttalanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Mo & Kris Le Mans - Nostalgia Locomotive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Marilyn Manson-sweet dreams Massa red hot chili peppers låtar. Supertramps låtar är också bra. Placebo-special needs System of a down är också jäkligt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Mina manowar-favorit låtar: Warriors of the world united Fight for freedom Call to the arms Fighting the world Defenders Kings of Metal Demons whip Kingdom comes Black wind, fire and steel Wheels of fire Och många fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 (redigerad) har några favoriter just nu: 1: Harry Gregson-Williams - Metal Gear Solid 2 Main Theme 2: Harry Gregson-Williams - Yell "Dead Cell" 3: Harry Gregson-Williams - The world needs only one Big Boss 4: Norihiko Hibino - Tanker Incident Redigerad 25 januari, 2004 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 har några favoriter just nu: 1: Harry Gregson-Williams - Metal Gear Solid 2 Main Theme 2: Harry Gregson-Williams - The world needs only one Big Boss 3: Norihiko Hibino - Tanker Incident vigge du diggar MGS ser jag!! isåfall vet du vad låten på 1an heter när dom upptäcker en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 vigge du diggar MGS ser jag!! isåfall vet du vad låten på 1an heter när dom upptäcker en? japp, och vill du ha den, kontakta mig över MSNM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 alla michael jackson låtarna från 80-talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts