epix Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Jackass - Party Boy Theme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Jävla idiot, respektera att man vill lyssna på något som handlar om något riktigt. Lol! "Riktigt"? Vet du vilket jävla typ krig det är mellan hiphopare och hårdrockare. tänk lite innan du skriver.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Barracuda, låt folk lyssna på hippskutt ( ) om dom nu vill, ingen anledning att gnälla på dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Lol! "Riktigt"? Vet du vilket jävla typ krig det är mellan hiphopare och hårdrockare. tänk lite innan du skriver.... Låt folk lyssna på vad dom vill, det ska ju du skita i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Lol! "Riktigt"? Vet du vilket jävla typ krig det är mellan hiphopare och hårdrockare. tänk lite innan du skriver.... Ja man kan ju ta typ vilken hårdrockslåt som helst allt är ju påhittat, hip-hop är ett sätt att utrycka sig och berätta saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 (redigerad) Skraw:Jo egentligen. Topp3: vet du över huvudtaget varför kriget startade? EDIT: Gta3 freak: Jo men man lyssnar ju på musiken och inte texten. De som lysnar på hiphop kan ju lika gärna lysna på nån som pratar om en massa politik eller vad det är. Redigerad 16 januari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 (redigerad) Topp3: vet du över huvudtaget varför kriget startade. Nej, och jag bryr mig inte heller. Och vad för jävla krig snackar du om? Jag lyssnar på hårdrock för att jag tycker det är bra, och GTA3 Freak, även fast allt som "händer" i texterna inte är på riktigt är känslorna äkta. T.ex. Fade to Black av Metallica, tror inte dom bara skrev den i en handvädning för det är kul. Redigerad 16 januari, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Skraw:Jo egentligen. Topp3: vet du över huvudtaget varför kriget startade. MEN LÄGG AV! Hur många bryr sig...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Jag lyssnar på hårdrock för att jag tycker det är bra, och GTA3 Freak, även fast allt som "händer" i texterna inte är på riktigt är känslorna äkta. T.ex. Fade to Black av Metallica, tror inte dom bara skrev den i en handvädning för det är kul. Nja.. har ej hört den låten men ta tex iron maiden de sjunger ju om ett typ låtsasland (tex flight to icarus) och även framtid(brave new world) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Gta3 freak: Jo men man lyssnar ju på musiken och inte texten. De som lysnar på hiphop kan ju lika gärna lysna på nån som pratar om en massa politik eller vad det är. Jo jag lyssnar faktiskt på texten men inte bara fattar du väl. Topp3: jag har aldrig hört den låten men vissa låtar tycker jag bara är så fejk. Jag låter folk lyssna på vad dom vill men jag bli jävligt sur när någon attackerar det jag lyssnar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Nja.. har ej hört den låten men ta tex iron maiden de sjunger ju om ett typ låtsasland (tex flight to icarus) och även framtid(brave new world) ok, du ska aldrig fantiser eller rita bilder! DET ÄR JU FÖR FAN INTE PÅ RITKIGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 (redigerad) Altså måste man hata det andra bara för att man diggar den ena? Redigerad 16 januari, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Pluxus - Agent Tangent Yawn - Du och jag inte de bästa kanske men de äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 (redigerad) Lol! "Riktigt"? Vet du vilket jävla typ krig det är mellan hiphopare och hårdrockare. tänk lite innan du skriver.... Här ska du iaf inte bedriva något krig! Då kan du lika gärna dra! Jo men man lyssnar ju på musiken och inte texten. Vad får man ut av att bara lyssna på musiken? -------------------------------------------------------------- Goldfinger - Decision Goldfinger - Superman Goldfinger - Spokesman Good Charlotte - Complicated Good Charlotte - The day that I die Green Day - Basket Case Green Day - Minority Grren Day - When I come around Limp Bizkit - Gimme the mic Limp Bizkit - Faith Limp Bizkit - Phenomenon New Found Glory - Forget my name Sum 41 - Fat Lip Sum 41 - No Brains Sum 41 - Over My Head The Distillers - City of angels The Distillers - Dismantle Me The Distillers - Coral Fang The Offspring - Hit That The Offspring - Head around you "Några favoriter" Redigerad 16 januari, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Opeth - The Leper Affinity Opeth - Bleak Opeth - The Funeral portrait Opeth - Drapery falls (eller vad den heter) Opeth - Blackwater park Blind guardian - The curse of Feanor Blind guardian - Into the storm Blind guardian - When time stands still (at the iron hill) Blind guardian - Nightfall Blind guardian - mirror mirror Blind guardian - The dark passage Iced earth - Stormrider Iced earth - When the night falls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Här ska du iaf inte bedriva något krig! Då kan du lika gärna dra! Vad får man ut av att bara lyssna på musiken? -------------------------------------------------------------- Goldfinger - Decision Goldfinger - Superman Goldfinger - Spokesman Good Charlotte - Complicated Good Charlotte - The day that I die Green Day - Basket Case Green Day - Minority Grren Day - When I come around Limp Bizkit - Gimme the mic Limp Bizkit - Faith Limp Bizkit - Phenomenon New Found Glory - Forget my name Sum 41 - Fat Lip Sum 41 - No Brains Sum 41 - Over My Head The Distillers - City of angels The Distillers - Dismantle Me The Distillers - Coral Fang The Offspring - Hit That The Offspring - Head around you "Några favoriter" Går inte att udvika att lyssa på texten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Här ska du iaf inte bedriva något krig! Då kan du lika gärna dra! Vad får man ut av att bara lyssna på musiken? -------------------------------------------------------------- Man lyssnar inte bara på musiken, men jag lyssnar inte så mycket på texten. Tex deep purple-smoke on the water Black sabbath- paraniod Jag lägger ner.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Kitties- SPiT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 CS-tönt grym som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 17 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 (redigerad) CS-tönt grym som fan haha det är den grymmaste låten!! jag diggar den medans jag spelar!! MadeMan & FerkurZ: http://picsrv.annons.dn.se/bsbilder/1/2330/1_2330_2330-576912220_578734358.jpg Redigerad 17 januari, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts