danil89 Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Hmm mycket hårdrock här! Jag hatar sånt. Jag gillar Danceoch R&B. Min favvolåt just nu är: Summer Jam- The Underground Project Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Evanescence - Going under Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 (redigerad) @ MadeMan: aja hehe du kanske inte blev så avundsjuk då.. Danil89: det är ju hård-rock som gäller!! Redigerad 13 januari, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 @ MadeMan: aja hehe du kanske inte blev så avundsjuk då.. Danil89: det är ju hård-rock som gäller!! Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 @ MadeMan: aja hehe du kanske inte blev så avundsjuk då.. Danil89: det är ju hård-rock som gäller!! Men jag köper den av dig hur mycket? Vill ha allt med Ramones Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 100kr? kosta 350! kan skicka när som hällst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 100kr? kosta 350! kan skicka när som hällst! Jaa det är perfekt.. har 100 på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Great!! jag ska Pm'a ett kort!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Jaag väntar The Ramones-I dont wanna walkaround with you är skön från "Its alive" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Måste tipsa om en låt: Ramones eller Trashmen - Surfin bird ter den på fredag min cam kommer då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Add3 kan du lägga upp bilden här oxå eler PM:a den till mig med ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Nu ska vi se... Evanessence - Going Under (bra när man e deprimerad) Analog Pussy - Mandocello Warrior Slipkont - 742617000027 (Vadå sjuk Men skön) Slipknot - People = Shit Jackass - Party Boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Eminem - White America Eminem - Till I collapse Papa roach - She loves me not Papa roach - Blood brothers Papa roach - Last resort Cypress hill - Rap superstar Coolio - Gangstas paradise 50 cent - P.I.M.P 50 cent - In da club bla bla bla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Måste tipsa om en låt: Ramones eller Trashmen - Surfin bird ter den på fredag min cam kommer då! Okej, Du kan skicka den på måndag (:!!! Jag skickar info sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 (redigerad) Dido - Life for Rent Evanescence(stavning?) - Going Under Pet Shop Boys - Being Boring Da Buzz - Alive Lil' Jon and the Eastside boys - Get Low Jag tror inte det var mer... EDIT: Joo det var det! Redigerad 14 januari, 2004 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Cosmicman - I love you/ Krystal dreams Armin Van Buuren - Blue fear 2003 Three drives - Greece 2000 Cygnus X - Superstring Astral Projection - Axis Blank & Jones - Le grand bleu Chicane - Love on the run Delerium - Silence + many more Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 MadeMan: Ok Låter bra det!! (:!!! FerkurZ: Japp jag kan lägga upp den här!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Eminem - White America Eminem - Till I collapse Papa roach - She loves me not Papa roach - Blood brothers Papa roach - Last resort Cypress hill - Rap superstar Coolio - Gangstas paradise 50 cent - P.I.M.P 50 cent - In da club bla bla bla Fy f*n Ursäkta språket men jag menar verkligen det Mettalica-frantic nirvana-smells like teen spirit (:!!! slipknot-left behind Heavy metal varför inte? skulle vilja veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Fy f*n Ursäkta språket men jag menar verkligen det (:!!! Jävla idiot, respektera att man vill lyssna på något som handlar om något riktigt. Jag orkar inte dra alla bra låtar men just nu lyssnar jag mest på olika icp låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 FiddeMan - The SoundRunner (Extended) K-pist - J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts