Add3 Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Skriv dom låtar som ni tycker om mäst! Här är mina: StaticX - All in wait Sizzla - No other like jah Dizzee Rascal - just a racal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Hot Butter vs. Kraftwerk - Popcorn (Techno Mix) är ganska skön Powerman 5000 - When Worlds Collide Dimmu Borgir - Burn in hell Ayla - Liebe Part II (OBS! Denna är skön typ första gångerna, sen BLÖ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Det finns 678940 biljoner sånna här trådar redan men vafan... Metallica - King Nothing Tiamat - Visionaire (blytung gothic metal) Kiss - I Love it loud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Metallica - Die, die my darling Funnypack - Cameltoe Peaches - Shake yer Dix Lars Winnerbäck - Alla vägar har sitt pris Och eftersom add3 nämde honom.. Sizzla - Pump up her pum pum (kazz som fan!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Metallica - Outlaw Torn (S&M) Metallica - For whom the bell tolls Metallica - Bleeding Me Metallica - Turn The Page Metallica - Minus Human Metallica - The Unforgiven Metallica - Unforgiven II Metallica - Nothing Else Matters Metallica - Fade to Black Metallica - Mama said Metallica - Astronomy Metallica - Low Man's Lyric Metallica - Master of Puppets Stone Sour - Bother Static-X - New Pain AC/DC - Sin City Iron Maiden - Rainmaker Apocalyptica - Fade to Black Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Helloween - If I Could Fly Metallica - St. Anger Metallica - One Iron Maiden - Run to the Hills Evanescence - Going Under Evanescence - Taking Over Me Static-X - Shadow Zone Static-X - The Only Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Wupps! glömde ju att jag diggar: Metallica - Battery Metallica - nothing else matter Metallica - St Anger Metallica - Frantic Arvid: aja jag orkade inte söka Stell: han är inte så värst bra men lyssna på No other like jah ska du få höra nå skönt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Arch Enemy - Savage Messiah & Arch Enemy - Enemy Within Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Placebo - Bitter End Rise Against - Like an Angel (Otroligt Bra! ) Rise Against - Heaven Knows Rise Against - Reception Fades Millencollin - Otis Millencollin - Bullion Linkin Park - Numb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Goodie Mobb - Cell Therepy Mange Schmidt - Gin och Jos Smif-N-Wessun - Sound Bwoy Bureill Souls Of Mischief - 93' Til Infinity Lost Boyz - Jeeps, Lex Coups, Bimaz & Benz Swollen Members - Remember The Name Jungle Brothers - I Wanna Do Ya DJ Quik - Down, Down, Down Dead Prez - It's Bigger Then Hiphop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Linkin Park - Krwlng (Crawling Rewanimation Remix feat. Aaron Lewis from Staind) Linkin Park - Numb Evanescence - Taking over me Evanescence - My last Breath. Thw White stripes - Seven nation army Limp bizkit - behind blue eyes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 surf'in bird-the trashmen (REKOMMENDERAS!! ) war-edwin starr fortunate son-ccr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Hmm.. American Hi Fi - Flavor of the week American Hi Fi - The art of losing Rammstein - Stripped Rammstein - Ich Will Slipknot - gently Slipknot - sic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Scooter - Maria Scooter - Maria ( I like it loud) West side connection - Gangsta nation Fronda - Hej Håååå Det är väll dom jag lysnar på mest.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 (redigerad) Metallica - Die, die my darling Funnypack - Cameltoe Peaches - Shake yer Dix Lars Winnerbäck - Alla vägar har sitt pris Och eftersom add3 nämde honom.. Sizzla - Pump up her pum pum (kazz som fan!) Den där är bättre med Misfits-Die Die My Darling humm...ska ja väll srkiva nåra bra låtar.. Dionysus-March For Freedom Skid Row-18 and life D.A.D.-Laught ´n´ a ½ Murderdolls-Evil Is Good Misfits-1,000,000 Years B.C Redigerad 12 januari, 2004 av Ferkurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 (redigerad) Randy ( Hela albummet Welfare Problems eller nått sånt) The Strokes - Last Nite , 12:51 , What ever happened å lite te De ända jag kommer på , album namnen vet jag inte vad de heter för de skiter jag i , tycker inte det är viktigt Redigerad 12 januari, 2004 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Shaggy - Boombastic Apashe Indian - Bom Shak-a-lak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 The Ramones - The kkk took my baby away Guns N' Roses- Welcome to the jungle The Ramones-Commando The Ramones- Rock N' Roll High School Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 MadeMaN du verkar gilla Ramones! då kan jag säga till dig att jag har en fet tyg affsish med dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 MadeMaN du verkar gilla Ramones! då kan jag säga till dig att jag har en fet tyg affsish med dom! Jag har en skin jacka.. en tröja.. och ska köpa Dvdn We're outta here och en halsduk med dom.. sen massa inspelningar jag har bytt till mig.. Jag har massa mer saker men orkar inte skriva allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts