vr98olli Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Hej! Som sagt så skulle jag vilja veta hur man lösenordskyddar INKORGEN då jag har en del som sätter sig och läser i den utan tillstånd vilket inte jag gillar allt för mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Gör en till Identitdet som du använder istället för "Huvudidentiteten" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 12 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Hej igen! Men om jag gör det så måste jag få en annan emailadress väl? För alla mailar till en viss adress just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 SKa dom andra inte få läsa sina mail då eller vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 12 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Hej ännu en gång! Jag är den som använder mailen men inte den enda med som använder datorn! De andra använder mailkonton på internet nämligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts