jo_c_ke Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 (redigerad) snart är honda civicen klar några saker kvar Redigerad 12 januari, 2004 av jo_c_ke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Snygg civic jo_c_ke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 12 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Snygg civic jo_c_ke tackar laddar up den när gta hoodz sidan är uppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Snyggt, jag fixar lite med dekalen och logotyper, ok !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 snygg, men den skulle bli ännu snyggare utan kolfiberhuv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 snygg, men den skulle bli ännu snyggare utan kolfiberhuv Nej, den är snygg som det är, Jocke: gör huven "tripod" i underground, den skulle vara snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Vad är det i skuffen? Förutom två mystiska NOS tuber.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 en baslåda ser det ut som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 tycker att NOS flaskorna ser ut som Tamponger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 tycker att NOS flaskorna ser ut som Tamponger.. Hehe, lol.. ja dom ser riktigt konstiga ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 snygg, men den skulle bli ännu snyggare utan kolfiberhuv wörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 sitter inte däcken lite långt in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Har du gjort modelen själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 14 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Add3 ha ha ha det är bara det att reflektionen blir är konstig och ska jag be SUPER SUPRA om texturen till nos tuben the-copy dom sitter inte så långt in tycker jag men på den dära bilden kanske det är det Green_Goblin nej har bara stayla till den. Arvid det är en baslåda men det kommer nya snart som jag gjort och 2 slutsteg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 (redigerad) Cool civic fast jag tycker att civic är små Redigerad 14 januari, 2004 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT-R Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 när är civicen klar?? vill ha en sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Ja just det när är den klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT-R Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 kan du inte göra en civic med genomskinlig motorhuv som på prestanda bygget?? skulle vara coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 14 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 snart det är en annan kille som håller på att göra skadorna på bilen så jag vet inte när han är klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT-R Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 bra keep on working Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts