Visa Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Jag har ett problem i spel. bla. CS.. när jag spelat ett tag.. ibland 10min, ibland 2tim.. så kommer det error! Microsoft Visual C++ Runtime Library Runtime Error Program E:\Games\Sierra\Half-Life\hl.exe abnoraml program termination Har formaterat om.. hjälper ej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 11 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 (redigerad) Jag har updaterat drivrutiner, directx, Windowsupdate osv. BÖRJAR BLI LESS :'( Redigerad 11 januari, 2004 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Jag har också haft så när jag har lirat cs, Jag fixade lite i inställningarna på Kontrollpanelen så försvann det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 12 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Jag har också haft så när jag har lirat cs, Jag fixade lite i inställningarna på Kontrollpanelen så försvann det.. vad fixade du? Jag kan helpa dig med nått om du hjelper mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts