FerkurZ Skrivet 14 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2002 Hej.... jag läste i GamePro att GTA3 skull komma till XboX...vet ni nått om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2002 jag har bara hört rykten om det... stod det något datum? stod det något mer intressant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 14 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2002 Hur som helst, även om det kommer till X-Box så kan du juh inte använda mus eller kb, vilken är det absolut bästa sättet att använda kontrollerna. Eller ? Alternativet är att använda joystick i stället för pads, för pads suger som f*n Ok, vad jag tror att jag vill säga är att consoler suger lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 14 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2002 Ohh w00t, bara 10 dagar kvar, ska nog ta ledigt från jobbet den dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2002 mindre än 10 dagar nu synd bara att det är en fredag... tänk om inte affärerna får hem GTA3 tills då... får man vänta ända tills måndag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 15 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2002 Nej f*n det hade ju vart surt om det blev så Besides, jag har tagit ledigt den fredagen så att jag kan avnjuta spelets början i lugn o ro En annan sak, fick hem senaste PC Games (inte PC Gamer) Där hade dom 3 eller 4 screenshots som jag inte sett innan, cewlt. Som det e nu så letar man efter nya SS's ganska mycket, bara för att imponeras ännu mer Oj, hamnade lite off-topic va, lolz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2002 Haha!! bra, då kan ju du ge mig en liten recension när jag kommer hem för då har du nog spelat ett tag Själv har jag nationella prov i matte B på 4h just den dagen... inte så lätt att ta ledigt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 15 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2002 Själv har jag nationella prov i matte B på 4h just den dagen... inte så lätt att ta ledigt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 maj, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2002 Hej vet ni om man kan ha tnagent bord och mus till XboX.....jag lästa i game pro att man eventuell skulle kunna ha det....vet ej ...har nån av er är måste veta!!!!!!!! :ongue: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 17 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2002 Hej vet ni om man kan ha tnagent bord och mus till XboX.....jag lästa i game pro att man eventuell skulle kunna ha det....vet ej ...har nån av er är måste veta!!!!!!!! :ongue: Hmm, mycket möjligt. Man verkar kunna koppla in allt möjligt till en Xbox, men det måste säkert vara speciella "Xbox-tangentbord" som är svindyra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2002 om man får mus och tangentbord till xbox och dessutom redan har en xbox så kanske... men har man en någonlunda bra PC så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 21 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2002 om man får mus och tangentbord till xbox och dessutom redan har en xbox så kanske... men har man en någonlunda bra PC så.... Precis! Spelen är snyggare på en bra dator än på en Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rohzcak Skrivet 22 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2002 GTA3 kommer inte att komma till X-BOX. Inte innan 2004 i alla fall då SONYs och Take2:s kontrakt går ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 www.gtasajten.com/forum/ib/iB_html/non-cgi/emoticons/devil.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 oj....skulle prova en sak....visste inte att den skulle komma först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts