Jump to content

bråk


jontemad
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 229
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är kränkningar, knuffar och alltmöjligt. Det är verkligen jobbigt. -_-

Ok .... Hmmm...

Våga Stå Imot Själv! Låt inte honom Förolämpa och Slå dig, han gör säker såna saker för att han ser att du inte gör motstånd ( om du nu inte gör det) så våga säga ifrån! slå tillbaka !

Rock on Danil Hopas han slutar :P

Jag känner till folk som är hur svaga som helst och hur små som helst Men dom säger ifrån, därför vågar ingen ens bråka med dom-!

Redigerad av DanjO
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Våga Stå Imot Själv! Låt inte honom Förolämpa och Slå dig, han gör säker såna saker för att han ser att du inte gör motstånd ( om du nu inte gör det) så våga säga ifrån! slå tillbaka !

Rock on Danil Hopas han slutar  :P

Det säger alla, och det är det som inte är så lätt...

Your sweetalk doesn't work so good... -_-

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det värsta jag gjort är att jag fått en kompis att blöda näsblod när vi brottades (vet dock inte hur). :rolleyes:

ohhh.. värstingen!

värsta slaggiset ja har farit me om var när vi hade hockey å nått miffo slog mig i ryggen me klubban efter en match.. jävlar va det vart slaggis! typ alla på plan slogs och domarn höll på att bli utbränd när han åkte omkring och försökte få stopp på det! ja slog sönder hjälmen på killen som slog mig i ryggen å fick näsan knäkt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte så lätt men det ska väl gå bra.

Jag har fått en del råd och det ska ordna sig (det slutar väl med att jag slår till honom så att han däckar). >_< Men det är ju konstigt att man håller på med att retas och slåss, kan inte alla bara sluta. Eller?

Det är helt klart att man ska ge igen, det måste man. Det har jag gjort men inte orkat, men nu ska jag skärpa till mig igen. Nu är det min tur att psyka ner honom. :P

Buffus: Har du gett upp helt eller, det gör inte jag. Jag är envis (som en gris).

Ganska svårt, skadat psyket ganska mycke..

å den där ***** grannen som ska vara frisk också..

varje gång på hockey träningen gnäller han hela tiden. :huh:

å snackar skit.. bullshit.. ^_^

Får försöka å inte ge upp..

nästan som min syster säger också.. fast hon säger "Envis som en åsna" istället

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...