Curly Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Vad ska man göra om den starkaste i klassen mobbar en? Lay low, till slut tröttnar han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Vad ska man göra om den starkaste i klassen mobbar en? Jag skulle nog försöka dra in kompisar som kan säga till honom , liksom då e alla mot honom du slutar han säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 (redigerad) gikghj Redigerad 31 juli, 2006 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 (redigerad) ok... Men vilken typ av mobbnig är det? slår han dig eller säger dumma saker eller häller vatten i dina byxor, eller något annat? Aya lay low som curly sa. Har du ingen i din klass som inte ens kan ställa upp eller hatar alla dig? Hatar såna där typer som mobbar och tror att dom e stora och tuffa! De dom som e offren egentligen det är dom som mår dåligt! Redigerad 24 januari, 2004 av DanjO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Jag tycker att du ska snacka med en lärare. Skolor brukar ha high-tech-anti-mobbnings-team. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 JAG BLIR SÅ FÖR(BANNAD) PÅ ALLA MOBBARE GE HAN EN RAK HÖGER SÅ HAN KNÄCKER NÄSBENET Men kom ihåg: du gör aldrig nåt fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 De dom som e offren egentligen det är dom som mår dåligt! Vissa gör det av njutningen att skada en annan persons psyke... Man behöver inte må dåligt för att mobba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Håller med till 100%! Pico. Jag tror dom många mobbare inte ens tänker på att dom skadar någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Vissa gör det av njutningen att skada en annan persons psyke... Man behöver inte må dåligt för att mobba. ja, det där med att dom mår dåligt är bara ett rykte för att få den mobbade att känna sig bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 (redigerad) ***Jag hoppas att ni förstod att jag inte menade allvar*** Redigerad 30 januari, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord of Slaanesh Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 (redigerad) JAG BLIR SÅ FÖR(BANNAD) PÅ ALLA MOBBARE GE HAN EN RAK HÖGER SÅ HAN KNÄCKER NÄSBENET Men kom ihåg: du gör aldrig nåt fel! Ja men lagen e ju så störd och dålig (med vissa saker). Om man gör det så blir man ju typ avstängd i tiotusen år (1 månad) från skolan också måste man betala 20000 till tönten som mobbar en. Redigerad 24 januari, 2004 av Lord of Slaanesh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Jag tycker att du ska snacka med en lärare. Skolor brukar ha high-tech-anti-mobbnings-team. hehe ja, men det funkar knappt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Ja men lagen e ju så störd och dålig (med vissa saker). Om man gör det så blir man ju typ avstängd i tiotusen år (1 månad) från skolan också måste man betala 20000 till tönten som mobbar en. va? Det måste jag pröva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 hehe ja, men det funkar knappt! Jag bråkade rätt mycket i mellanstadiet och blev kallad till deras über-strict-master-of-puppets-G14-Classified-möten ett antal gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Hahah OK! lät jäkligt avanserat och metallicerat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Ojoj Jag fick en Rak höger i ansiktet igår För jag "knuffade" min kompis in i en sten. Då slog han mig i ansiktet. Vilka kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 haha det här var rätt skoj.. Min kompis å nån äcklig tjej bråkar.. Min kompis : Jävla fitta! Äcklig tjej: Jag är inte en fitta, jag är en hora. Min kompis: Jag vet! Äcklig tjej: men säg det då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 haha det här var rätt skoj.. Min kompis å nån äcklig tjej bråkar.. Min kompis : Jävla fitta! Äcklig tjej: Jag är inte en fitta, jag är en hora. Min kompis: Jag vet! Äcklig tjej: men säg det då! Din humor suger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Nej, jag mobbar varje dag och jag mår fin fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 mobbar?.. tycker de e helt j**** onödigt, blir kallad för äckel (vet inte varför), å massa annat.. utan att ha gjort nått.. (varje dag, vardagar i skolan).. ganska så störande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts