Lord of Slaanesh Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 En 6-åring slog ner mig :">. Men det var för att jag inte ville slå han. En av mina kompisar lurade han att slå mig. Inte för att det gjorde speciellt ont men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 1. Man kallar inte tjejer för Horor vad dom en gjort (som Topp3 sa) 2. du slår tjejer.... Skäms Men hon höll på att dunka ner min (något svage) kompis..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 NU blir det snart bråk i skolan, en hiphopare öppnade ett fönster och skrek till min kompis: du din jävla hårdrockare, jag ska fa´n slå ner dig! sa han och stängde fönstret, men det värsta är att han har brytit foten och går på krykor. Men han har en massa starka kompisar opps... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Shit,Krüger i min klass är galen,han slår en med knytnäven i huvudet Gör han det imorgon ska jag fanemej slå tillbaka i huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Men hon höll på att dunka ner min (något svage) kompis..... Men vafan, bara knuffa undan henne lite lätt och säg åt henne att sluta istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Men hon höll på att dunka ner min (något svage) kompis..... Man är väll ingen hora för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Man är väll ingen hora för det? Det var bara här jag sa hora, i skolan sa jag ägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Tjejer är alltid svagare fysiskt. Fel, från typ 5 år och fram till mellanstadiet är tjejer ofta större och starkare. Sen i puberteten växer vi ifrån. Föresten kan man slå dom som är svagare om man har en bra anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Fel, från typ 5 år och fram till mellanstadiet är tjejer ofta större och starkare. Sen i puberteten växer vi ifrån. Föresten kan man slå dom som är svagare om man har en bra anledning. Jaha visst... Och om man har en bra anledning ja. Det finns aldrig en bra anledning till att slå en tjej. Egentligen borde man ju inte slåss alls, men man slår speciellt inte en tjej. Så är det helt enkelt och kommer alltid vara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Det var bara här jag sa hora, i skolan sa jag ägg haha jag läste inte allt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 men vafan här var det dessutom nödvärn. Hon höll ju på att nita hans kopis. Inte slå någon bara för att hon är tjej, så fördomsfull som tror att dom inte kan ta hand om sig själva. Min syster har alltid varit starkare än mig ända till ett par år år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Det var bara här jag sa hora, i skolan sa jag ägg Ok? så nu ändrar du dig helt plötsligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Get logik mothajävel... Han sa aldrig att han sa hora i skolan, han menar att hon är en hora, men i skolan kallade han henne ägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Get logik mothajävel... Han sa aldrig att han sa hora i skolan, han menar att hon är en hora, men i skolan kallade han henne ägg. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Get logik mothajävel... Han sa aldrig att han sa hora i skolan, han menar att hon är en hora, men i skolan kallade han henne ägg. Menar du mig? Vi snackar ju om det är rätt att använda hora som skällsord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Men Hora är inget skällsord...det är ett yrke,och man bör inte kalla tjejer för det,jag har kallat en tjej det för några år sedan,hon blev jätteledsen och jag ångrar det stort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Men i fall nån knullar runt med alla och kanske dessutom tar någon form av betalt så.. äh skit i det. Onödig diskusion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Get logik mothajävel... Han sa aldrig att han sa hora i skolan, han menar att hon är en hora, men i skolan kallade han henne ägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Menar du mig? Vi snackar ju om det är rätt att använda hora som skällsord. At DanjO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 (redigerad) uhgoohgkl Redigerad 31 juli, 2006 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts