DanjO Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Hon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Hallå ? Denna Topic handlar om skolbråk inte om Nazism! Back on topic plz Alla (nästan alla) har ju redan skrivit vad dom kunnat i denna topic, till slut dör dom (topicarna) ut... inse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Hon? Jo.... En Liten hora som behövdes tas ner på jorden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Hahaha slår du tjejer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Jo.... En Liten hora som behövdes tas ner på jorden Ok plutten, fatta att man ALDRIG kallar tjejer för horor, vad dom än gjort. Hmm ja om du nu inte är det (yrkesmässigt). Men jag tvivlar på att hon är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Ok plutten, fatta att man ALDRIG kallar tjejer för horor, vad dom än gjort. Hmm ja om du nu inte är det (yrkesmässigt). Men jag tvivlar på att hon är det. sen behöver man ju inte säga plutten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 sen behöver man ju inte säga plutten Det var för att han är mindre än mig och för att jag ska komma i överläge ju. Men du förstör allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 gjorde jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 ja men, han räddade ju ens liv Jamen varför var han så jävla dum i huvudet och kallade honom ful? Hade absolut ingen jävla anledning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Jamen varför var han så jävla dum i huvudet och kallade honom ful? Hade absolut ingen jävla anledning... de har blivit kompicerat, de var inte han!!!!!!!!!!! han kom och räddade en annan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 de har blivit kompicerat, de var inte han!!!!!!!!!!! han kom och räddade en annan! Jag syftar på killen som först blev attackerad av 8:an... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Jo.... En Liten hora som behövdes tas ner på jorden 1. Man kallar inte tjejer för Horor vad dom en gjort (som Topp3 sa) 2. du slår tjejer.... Skäms Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Jag syftar på killen som först blev attackerad av 8:an... jag skriver "ja men han räddade ju hans liv" du skriver "ja men varför är han så dum och kallar han ful då" och då trodde jag du syftade på han som räddade livet. jo de var dumt av han som sa att han var ful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Hon kanske bad om det. Varför skulle man inte slå henne för att hon är tjej? det är en sak när killar växer ifrån och blir mycket fysiskt överlägsnare men i din ålder (öhm, har inte kollat upp hur gammal du är men iaf) är tjejer ofta minst lika starka och kan ta hand om sig själva. Om man nu behöver ett starkt skällsord så är väll hora utmärkt. Jag försvarar det dock inte i det här fallet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Hon kanske bad om det. Varför skulle man inte slå henne för att hon är tjej? det är en sak när killar växer ifrån och blir mycket fysiskt överlägsnare men i din ålder (öhm, har inte kollat upp hur gammal du är men iaf) är tjejer ofta minst lika starka och kan ta hand om sig själva. Om man nu behöver ett starkt skällsord så är väll hora utmärkt. Jag försvarar det dock inte i det här fallet. Ok, du har en rolig syn på tjejer. Först: Man slår ABSOLUT INTE tjejer. Aldrig någonsin. Tjejer är alltid svagare fysiskt. Eller ja, inte om det är en extremt klen kille eller en stark tjej, men oftast. Sen: Man kallar inte en tjej hora. Det tar hårdare på dom än du tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Ok, du har en rolig syn på tjejer. Först: Man slår ABSOLUT INTE tjejer. Aldrig någonsin. Tjejer är alltid svagare fysiskt. Eller ja, inte om det är en extremt klen kille eller en stark tjej, men oftast. Sen: Man kallar inte en tjej hora. Det tar hårdare på dom än du tror. Sant! + Ge dig på nån som iaf kan skada dig! Fegt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Tjejerna i min klass ( två stycken iaf ) tyckar att dom är Bitchar, och horor m.m Bråk: inget jag kommer ihåg som e värt att skriva om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Tjejerna i min klass ( två stycken iaf ) tyckar att dom är Bitchar, och horor m.m Bråk: inget jag kommer ihåg som e värt att skriva om fan vad smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 På fredag ska det komma en massa gäng till vår skola för att slåss. Lärarna har förberett med polis och dörrvakt... helt sjukt! (fast lite ball e det! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Jag bråkar typ varje dag i skolan men jag vinner ALDRIG jag e så klen att jag blir nedslagen av typ tjejer det va tre stycken tjejer från trean soim spöade mig. Jag kunde ha vunnit men jag gilalr att slåss men vill egntligen inte det! Jag gillar att skoj-slåss med min kompis Martin även ifall han slår mig as-hårt på armen så fortsätter jag. Det va en gång på syslöjden som jag och Martin slogs han slog mig i magen och massa men jag fortsatte. Alla (jag) säjer att jag e typ som Hulken ju surare jag blir desto starkare blir jag! LoLit va?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts