epix Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Ojojoj... Någonsin bråkat.. Jojävlar vad jag har ett bråkigt liv med slagsmål och allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 har inte vart något större bråk i våran skola.. förutom att min kompis Oliver blev puttad av en 9:a när vi gick mi 7:an så ahn fick en spricka i armen haha sen typ har oliver slagit mig med knytnäven i ansiktet.. för jag strulade med hans tjej i samma rum som oliver var haah sen blev jag slagen på förra sommarens skolavslutnig.. av en rätt stor kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 (redigerad) När man är knall kubbar man ner varje pers man ser typ men nått seriöst slagsmål har jag aldrig varit med om.. *Edit* menar inte att jag går omkring full på skolan.. Redigerad 12 januari, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 jag inte varit med i något slags mål men min kompis är rätt biffig och slog ner en 9:a. jag går i sjuan och min kompis också. jag har varit i ett slagsmål när jag gick i tvåan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 bah, kom ihåg en gång i skolan.. ett ställe där vi kan va på rasterna (Svartis)... jag och 3 kompisar va där nere... snacka lite.. sen upptäckte vi ett bråk.. några nior eller åttor (jag va sexa då). Vi drar oss undan lite. Dom rullar runt på golvet och efter ett tag så slutar dom. dom srpinger iväg, sen kommer den ena tillbaka (en utomjording.. näh,.. utanlandsing... men iaf en som inte kommer från sverige ) med ett järnrör i handen! Han säger nåt till sina kompisar och springer iväg igen. När de har gått ungefär 10-15 minuter kommer den andra killen. Han har ett blåöga och så fick han ett slag av järnröret i ryggen.......................... de pratades om de hela veckan.. så man fick gå runt å förklara lite.. han kan ju stämma killen Det överstående hände i höstas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 HAHA idag så Drog vi en fet raket i skolan!! så att branlarmet gick då hetta en lärare så började min kompis å lärararn slåss!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 HAHA idag så Drog vi en fet raket i skolan!! så att branlarmet gick då hetta en lärare så började min kompis å lärararn slåss!! Haha låter ju klyftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Då är vi två.. Har aldrig slagit nån med knytnävar iaf.. Tre med mig..har aldrig heller bråkat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 @ FerkureZ: haha jo fan tror du inte att hela skola skaka lite eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 ja förstår det skulel va coolt å se... Ja tror aldrig ja bråkat rejält... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 (redigerad) jag bråkar ofta idag va det två i min klass som slog varran så att dom blödde och kallade varran för j*vla K*k sugare men själv är jag ofta i slagsmål,MED 6-ÅRINGAR MWAHAHAHAHA (inget allvar,vi kastar runt dom lite här och var,fast vi fejkar bara ) Redigerad 12 januari, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Fejkar ni att dom flyger iväg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Aja, i min gamla skola gjorde några "rutan" som i filmen Ondskan. Vad menas med rutan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 (redigerad) ..skit också.. Redigerad 14 januari, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Tre med mig..har aldrig heller bråkat.. Nu är vi fyra med mig Jag har inte varit i riktigt slagsmål men det har hänt att man slagit till nån jobbig jävel... men det räknas inte @ Stell, varför har du slutat använda din cooling " "??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 5 med mig Jag är typen som inte kan slåss fasten jag vill,klen inombords starkutanpå Jo iof kan jag slå till nån men men...rätt roligt med slagsmål fatkiskt IDag slogs två nior och jag och några kompisar sattoch kollade på dom i ett fönster,dom sprakade och puttes och sen började dom kasta snö på varandra Sen på bilden så gick jag och Niklas i min klass förbi Jonas Krüger ( Damp ),och dansade och knäppte med fingarna och sjöng "Vilse i skogen,vandrar han omkring" Då slog han till mig med knytnäven rätt i huvudet och då putte jag till honom men sen sprang jag iväg Då började han slåss med Niklas och då slog han flera slag i huvudet,heeelt cp är han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Fejkar ni att dom flyger iväg ? nej dom flyger iväg men det gör inte ont,efter som det e SNÖ! och dom e så jäkla många så man kan kasta runt dom på varran så att det blir rena rama kedjereaktion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 nej dom flyger iväg men det gör inte ont,efter som det e SNÖ! och dom e så jäkla många så man kan kasta runt dom på varran så att det blir rena rama kedjereaktion hehe.. låte kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 När jag gick typ i förskolan och ettan så slog jag ner alla som sa nåt dumt till mig, men det var ju inget allvarligt direkt. I mellanstadiet tryckte vi in varandra jackhängarna i kapprummen, var lite våldsamt. Men i högstadiet har jag bara slåtts på skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts