kariya Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Hur vet du att han gör? - Nej dåså! Tack curly! synd att vi ska ha sådana på forumet, och dessutom så jag inte smiliesarna var på en seg datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Hur vet du att han gör? - Nej dåså! ja bara vet det ... han vet ju faan inte vad han gör....... ditt cepe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Tack curly! synd att vi ska ha sådana på forumet, och dessutom så jag inte smiliesarna var på en seg datorn men lol, du behöver inte lägga dig i du vet ju inte vad det handlar om din inbakade gurka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 men lol, du behöver inte lägga dig i du vet ju inte vad det handlar om din inbakade gurka shit, du verkar ha feta problem, på detta forumet vill vi inte ha ett sådant språk som du använder, det är inte trevligt alls, jag ber dig sluta med det genast! Allt blir mycket trevligare då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 w0rd fan man slås aldrig på allvar mot sina kompisar och jag är ändå ett år yngre än _GTA_ det var inte lika allvarligt som det kanske verkade... om jag fattar vad du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 (redigerad) EDIT: ojsan Redigerad 23 maj, 2004 av _GTA_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Seriöst, betee er normalt nu, snacka om bråk i skolan... starta inte bråk på forumet...! @ inbakad gurga: Ny maträtt? jag föredrar kalkontrut för de uppnosiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 varför slog dem vaktmästaren hmm, hur gammal är vaktmästaren och en sista fråga skadade ha sig allvarligt? Nää det hela började med att vaktmästaren säger att man inte får sitta på skåpen och grejer.. och han blev ganska mycket skadad ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 ja bara vet det ... han vet ju faan inte vad han gör....... ditt cepe Det ända StellHell gör dagarna i ända är att få pussyyyyyyyyy. Eller? PS: om jag vore du skulle jag sluta, inte dra på sig en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Det ända StellHell gör dagarna i ända är att få pussyyyyyyyyy. Eller? PS: om jag vore du skulle jag sluta, inte dra på sig en varning. aja, vässt , jag bara menar att stell hell inte behöver säga så ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts