Weener Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 (gta) Idioten : Det var jävligt onödigt gjort av din kusin, och dig, eftersom du är 8:a så borde du inte vara rädd för honom, och så kommer din 17 åriga kusin och spöar honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Tjaaaaaaaaaaa :] Typ för ... hm.. 3 v sen kaxade en 7:a upp sig mot mig.. o en kille som heter 'bengan' och är jääätte cool ( ) skulle komma och spöa mig. Ja va lite skraj ... Men de gick bra.. tills sista lektionen.. Jag ser den där 7:an.. Och bredvid står min kusin .. ^^ ja springer dit och säger tja o skakar hand . Ja säger att 7:an 'kaxade' mot mig . Kusinen vänders sig mot 7:an o drar en RAAK höger, SPottar på han sen springer mot utgången.. Nu har 7:an bytt skola o mina betyg stiger igen Btw går ja i 8:an o min kusin är 17 Ha de gött. orka bli mobbad . bara n00bs som mobbas edit : Min kusin var 'Bengan' ;D Ta inte skit från någon händer nått mig så ringer jag till mina polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Men om det kommer 5 7:er o bankar på mig och 'hotar' mig så är det såklart min kusin blir arg att dom inte vågar komma 1on1 ( cs n00ben ) och kommer 1on5 .. Hoggert. skulle du va i samma position skulle du nog va ganska NÖJD. piic, åver and auot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 (redigerad) Jag har varit med i 4 slagsmål den senaste tiden (alla inträffade i skolan förutom ett, och inget har varit speciellt allvarligt)... det första var när en kompis snodde min plånbok "på skojj", jag va så jävla trött så jag orkade inte att han höll på å fjanta, så jag blev arg... jag sa till honom att ge mig den, men han fattade inte... sen började vi slåss, efter en liten stund slog jag honom i magen sen drog han ner mig på golvet... när jag skulle resa mig upp för att slå tillbaks vet jag inte vad som hände... svimmade nästan å ramlade in med huvudet före i ett skåp hela skolan gapskrattade, sen fick jag gå till skolsystern å ligga där ett tag... sen blev jag kompis med min kompis igen... Det andra slagsmålet började med att jag å min kompis (inte samma som ovan) började slå på varran på skoj... rätt som det var så slog min kompis mig rakt i ansiktet... då knäade jag honom i magen... sen tryckte han ner mitt nylle i golvet sen gick vi därifrån... Det tredje skedde när jag var på konfirmationsläger, min kompis (inte samma som ovan) sa att jag hade damp hela tiden, så jag blev förbannad å slog honom på armen, då blev han asarg å började knuffa in mig i väggen å slåss och fortsätta säga att jag hade damp... då knuffade jag in honom i en glasdörr (tur att den höll) å slog han öven käften... då började han böla å gick därifrån... efter ett tag blev vi kompisar... Det fjärde inträffade här om dan när jag stod och väntade på bussen efter skolan, då frågade jag min kompis (inte samma som ovan) om jag kunde få mina pengar han var skylldig mig... då sa han att jag kunde köra upp dom i arslet och så slängde han min väska i en pöl med spott (alla på min skola tycker att det är ytterst roligt att sitta och spotta stora pölar med spott) då slog jag honom i magen, då tog han tag med armen runt halsen på mig å gjorde nått jävla skit... sen slog jag honom i ansiktet två gånger... sen frågade han varför i helvete jag gjorde det... då bad jag om ursäkt och sa att jag ville ha mina pengar... sen gick jag därifrån... såg honom inte i skolan dan efter... Redigerad 22 maj, 2004 av _GTA_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Jag har varit med i 4 slagsmål den senaste tiden (alla inträffade i skolan förutom ett, och inget har varit speciellt allvarligt)... det första var när en kompis snodde min plånbok "på skojj", jag va så jävla trött så jag orkade inte att han höll på å fjanta, så jag blev arg... jag sa till honom att ge mig den, men han fattade inte... sen började vi slåss, efter en liten stund slog jag honom i magen sen drog han ner mig på golvet... när jag skulle resa mig upp för att slå tillbaks vet jag inte vad som hände... svimmade nästan å ramlade in med huvudet före i ett skåp hela skolan gapskrattade, sen fick jag gå till skolsystern å ligga där ett tag... sen blev jag kompis med min kompis igen... Det andra slagsmålet började med att jag å min kompis (inte samma som ovan) började slå på varran på skoj... rätt som det var så slog min kompis mig rakt i ansiktet... då knäade jag honom i magen... sen tryckte han ner mitt nylle i golvet sen gick vi därifrån... Det tredje skedde när jag var på konfirmationsläger, min kompis (inte samma som ovan) sa att jag hade damp hela tiden, så jag blev förbannad å slog honom på armen, då blev han asarg å började knuffa in mig i väggen å slåss och fortsätta säga att jag hade damp... då knuffade jag in honom i en glasdörr (tur att den höll) å slog han öven käften... då började han böla å gick därifrån... efter ett tag blev vi kompisar... Det fjärde inträffade här om dan när jag stod och väntade på bussen efter skolan, då frågade jag min kompis (inte samma som ovan) om jag kunde få mina pengar han var skylldig mig... då sa han att jag kunde köra upp dom i arslet och så slängde han min väska i en pöl med spott (alla på min skola tycker att det är ytterst roligt att sitta och spotta stora pölar med spott) då slog jag honom i magen, då tog han tag med armen runt halsen på mig å gjorde nått jävla skit... sen slog jag honom i ansiktet två gånger... sen frågade han varför i helvete jag gjorde det... då bad jag om ursäkt och sa att jag ville ha mina pengar... sen gick jag därifrån... såg honom inte i skolan dan efter... Vad vild du verkar! Slår till din kompis över käften, helt sonika! Rätt lustigt på sätt och vis, vissa kanske har våldsamma relationer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 hehe _GTA_ det verkar som om du har vild humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 hehe _GTA_ det verkar som om du har vild humor w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 hehe _GTA_ det verkar som om du har vild humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Schyssta kompisar du har, _GTA_. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Jag har varit med i 4 slagsmål den senaste tiden (alla inträffade i skolan förutom ett, och inget har varit speciellt allvarligt)... det första var när en kompis snodde min plånbok "på skojj", jag va så jävla trött så jag orkade inte att han höll på å fjanta, så jag blev arg... jag sa till honom att ge mig den, men han fattade inte... sen började vi slåss, efter en liten stund slog jag honom i magen sen drog han ner mig på golvet... när jag skulle resa mig upp för att slå tillbaks vet jag inte vad som hände... svimmade nästan å ramlade in med huvudet före i ett skåp hela skolan gapskrattade, sen fick jag gå till skolsystern å ligga där ett tag... sen blev jag kompis med min kompis igen... Det andra slagsmålet började med att jag å min kompis (inte samma som ovan) började slå på varran på skoj... rätt som det var så slog min kompis mig rakt i ansiktet... då knäade jag honom i magen... sen tryckte han ner mitt nylle i golvet sen gick vi därifrån... Det tredje skedde när jag var på konfirmationsläger, min kompis (inte samma som ovan) sa att jag hade damp hela tiden, så jag blev förbannad å slog honom på armen, då blev han asarg å började knuffa in mig i väggen å slåss och fortsätta säga att jag hade damp... då knuffade jag in honom i en glasdörr (tur att den höll) å slog han öven käften... då började han böla å gick därifrån... efter ett tag blev vi kompisar... Det fjärde inträffade här om dan när jag stod och väntade på bussen efter skolan, då frågade jag min kompis (inte samma som ovan) om jag kunde få mina pengar han var skylldig mig... då sa han att jag kunde köra upp dom i arslet och så slängde han min väska i en pöl med spott (alla på min skola tycker att det är ytterst roligt att sitta och spotta stora pölar med spott) då slog jag honom i magen, då tog han tag med armen runt halsen på mig å gjorde nått jävla skit... sen slog jag honom i ansiktet två gånger... sen frågade han varför i helvete jag gjorde det... då bad jag om ursäkt och sa att jag ville ha mina pengar... sen gick jag därifrån... såg honom inte i skolan dan efter... Sök hjälp.. Ta med dig dina "kompisar".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Sök hjälp.. Ta med dig dina "kompisar".. w0rd fan man slås aldrig på allvar mot sina kompisar och jag är ändå ett år yngre än _GTA_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Jadu.. skulle sätt slagmålet på min skola. 2 st föredetta som nyss hade gått ut högsstadiet. kom till skolan och startade små bråk med vaktmästarn. slutade med att 3-4 st från 9:an började slå vaktmästaren.. tänk er 6 mot en.. ganska fegt.. från och med nu får ingen komma in på skolan längre bara personal och elever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Jadu.. skulle sätt slagmålet på min skola. 2 st föredetta som nyss hade gått ut högsstadiet. kom till skolan och startade små bråk med vaktmästarn. slutade med att 3-4 st från 9:an började slå vaktmästaren.. tänk er 6 mot en.. ganska fegt.. från och med nu får ingen komma in på skolan längre bara personal och elever. varför slog dem vaktmästaren hmm, hur gammal är vaktmästaren och en sista fråga skadade ha sig allvarligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Sök hjälp.. Ta med dig dina "kompisar".. sök hjälp? du gör ju osso konstiga saker med dina vänner.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 sök hjälp? du gör ju osso konstiga saker med dina vänner.... men Stell slår inte ner dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 men Stell slår inte ner dom jo det gör han nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 jo det gör han nog det gör han inte alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Sök hjälp.. Ta med dig dina "kompisar".. Exakt! ALLA andra som slåss borde också söka hjälp, att slåss är det (enligt mig) töntigaste man kan göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 det gör han inte alls hur vet du det? ditt miffo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 hur vet du det? ditt miffo! Hur vet du att han gör? - Nej dåså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts