Barracuda Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Ok, nu har allt löst sig. Hoppas det, de kanske kommer igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Hoppas det, de kanske kommer igen Varför säger du så din HÅRDROCKARE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Varför säger du så din HÅRDROCKARE! eh.. han är ju på ''din'' sida.. och vad e det för fel att vara hårdrockare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Varför säger du så din HÅRDROCKARE! Fag. Det är hårdrock som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Fag. Det är hårdrock som gäller. NEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 NEJ! JO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Den här diskussionen kan vi fortsätta i Klagotopicen. On topic nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 (redigerad) hgougt Redigerad 31 juli, 2006 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Tycker att det är löjligt att slåss då det finns mycket bättre sätt att lösa det på. Endast folk som inte vet hur man löser problem använder våld för att lösa dem, dock så är det en viss skillnad på att angripa ngn eller att försvara sig. Peace guys och var god att notera att jag inte har läst övriga meddelanden förutom de på denna sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Ibland blir skallen full av impulser. Det är då våldet och ilskan flödar ur en. endel har svagare sinne.. endel har starkare. själv är jag väldigt ovåldsam, men blir jag rasande så slår jag ner vem fan som helst. det har bara hänt typ 3 gånger i mina 15 år så det är inte så ofta som tur är. vissa går iofs mig på nerverna något så extremt så att jag känner för att slå ihjäl dom varje gång jag ser dom men jag kan hålla mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Varför säger du så din HÅRDROCKARE! Din omogne jävel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Din omogne jävel.... tycker vi ska gå on-topic nu och skriva vad den här topicen handlar om de har inte varit slagge på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Gå bara där ifrån och be han fara åt helvete eller nåt sånt, danil89, och du om vi hade pratat om det där med hårdroch / hiphopp hade du drämt till mig då!? Då... nä jag ska inte leka kurator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Iddiam Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 vi har inte haft bråk men vi lärde oss bråk på matten(jag vet vi e SENA) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 (redigerad) ghkjgk Redigerad 31 juli, 2006 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 (redigerad) Tjaaaaaaaaaaa :] Typ för ... hm.. 3 v sen kaxade en 7:a upp sig mot mig.. o en kille som heter 'bengan' och är jääätte cool ( ) skulle komma och spöa mig. Ja va lite skraj ... Men de gick bra.. tills sista lektionen.. Jag ser den där 7:an.. Och bredvid står min kusin .. ^^ ja springer dit och säger tja o skakar hand . Ja säger att 7:an 'kaxade' mot mig . Kusinen vänders sig mot 7:an o drar en RAAK höger, SPottar på han sen springer mot utgången.. Nu har 7:an bytt skola o mina betyg stiger igen Btw går ja i 8:an o min kusin är 17 Ha de gött. orka bli mobbad . bara n00bs som mobbas edit : Min kusin var 'Bengan' ;D Redigerad 21 maj, 2004 av Gta_idioten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 (redigerad) Jag är väldigt ovåldsam, löser allt med att disskutera. Aldrig varit i slaggis, aldrig haft någon som muckat med mig heller. Edit: Ta bort GTA från ditt nick...du är 1 år ädre, Bengan 3 år äldre...så sjukt oschysst. Sen att du blir glad över att han byter skola? Bitch. Ha det gött, dom som mobbar är dom som egentligen har problem, det är bara n00bs som mobbar. GTA IDIOTEN - tänk efter, eller jajustja! Du kan ju inte! Pucko Redigerad 21 maj, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Jag är väldigt ovåldsam, löser allt med att disskutera. Aldrig varit i slaggis, aldrig haft någon som muckat med mig heller. Edit: Ta bort GTA från ditt nick...du är 1 år ädre, Bengan 3 år äldre...så sjukt oschysst. Sen att du blir glad över att han byter skola? Bitch. Ha det gött, dom som mobbar är dom som egentligen har problem, det är bara n00bs som mobbar. GTA IDIOTEN - tänk efter, eller jajustja! Du kan ju inte! Pucko just det gta idioten fy skäms! ( ) de som danil89 gjorde var faktiskt rätt, om de är en mobbare som har mobbat en klart som f*n att man ska spöa han då. det kan ge bättre självförtroende att säga i från! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Tjaaaaaaaaaaa :] Typ för ... hm.. 3 v sen kaxade en 7:a upp sig mot mig.. o en kille som heter 'bengan' och är jääätte cool ( ) skulle komma och spöa mig. Ja va lite skraj ... Men de gick bra.. tills sista lektionen.. Jag ser den där 7:an.. Och bredvid står min kusin .. ^^ ja springer dit och säger tja o skakar hand . Ja säger att 7:an 'kaxade' mot mig . Kusinen vänders sig mot 7:an o drar en RAAK höger, SPottar på han sen springer mot utgången.. Nu har 7:an bytt skola o mina betyg stiger igen Btw går ja i 8:an o min kusin är 17 Ha de gött. orka bli mobbad . bara n00bs som mobbas edit : Min kusin var 'Bengan' ;D Så jävla skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 bråkar aldrig med nån.. fast det är kul när det blir bråk i vår skola.. alla bildar ring o hejjar på varran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts