Jump to content

bråk


jontemad
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 229
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 1 month later...

Tycker att det är löjligt att slåss då det finns mycket bättre sätt att lösa det på.

Endast folk som inte vet hur man löser problem använder våld för att lösa dem, dock så är det en viss skillnad på att angripa ngn eller att försvara sig.

Peace guys och var god att notera att jag inte har läst övriga meddelanden förutom de på denna sida.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ibland blir skallen full av impulser. Det är då våldet och ilskan flödar ur en.

endel har svagare sinne.. endel har starkare. själv är jag väldigt ovåldsam, men blir jag rasande så slår jag ner vem fan som helst. det har bara hänt typ 3 gånger i mina 15 år så det är inte så ofta som tur är. vissa går iofs mig på nerverna något så extremt så att jag känner för att slå ihjäl dom varje gång jag ser dom men jag kan hålla mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Tjaaaaaaaaaaa :]

Typ för ... hm.. 3 v sen kaxade en 7:a upp sig mot mig.. o en kille som heter 'bengan' och är jääätte cool ( :) ) skulle komma och spöa mig.

Ja va lite skraj ... Men de gick bra.. tills sista lektionen.. Jag ser den där 7:an.. Och bredvid står min kusin .. ^^ ja springer dit och säger tja o skakar hand ;) . Ja säger att 7:an 'kaxade' mot mig . Kusinen vänders sig mot 7:an o drar en RAAK höger, SPottar på han sen springer mot utgången.. Nu har 7:an bytt skola o mina betyg stiger igen

Btw går ja i 8:an o min kusin är 17 :(

Ha de gött. orka bli mobbad . bara n00bs som mobbas :P

edit : Min kusin var 'Bengan' ;D

Redigerad av Gta_idioten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är väldigt ovåldsam, löser allt med att disskutera.

Aldrig varit i slaggis, aldrig haft någon som muckat med mig heller.

Edit: Ta bort GTA från ditt nick...du är 1 år ädre, Bengan 3 år äldre...så sjukt oschysst. Sen att du blir glad över att han byter skola? Bitch.

Ha det gött, dom som mobbar är dom som egentligen har problem, det är bara n00bs som mobbar. GTA IDIOTEN - tänk efter, eller jajustja! Du kan ju inte! Pucko

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är väldigt ovåldsam, löser allt med att disskutera.

Aldrig varit i slaggis, aldrig haft någon som muckat med mig heller.

Edit: Ta bort GTA från ditt nick...du är 1 år ädre, Bengan 3 år äldre...så sjukt oschysst. Sen att du blir glad över att han byter skola? Bitch.

Ha det gött, dom som mobbar är dom som egentligen har problem, det är bara n00bs som mobbar. GTA IDIOTEN - tänk efter, eller jajustja! Du kan ju inte! Pucko

just det gta idioten fy skäms! :P ( :) )

de som danil89 gjorde var faktiskt rätt, om de är en mobbare som har mobbat en klart som f*n att man ska spöa han då. det kan ge bättre självförtroende att säga i från! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjaaaaaaaaaaa :]

Typ för ... hm.. 3 v sen kaxade en 7:a upp sig mot mig.. o en kille som heter 'bengan' och är jääätte cool ( :) ) skulle komma och spöa mig.

Ja va lite skraj ... Men de gick bra.. tills sista lektionen.. Jag ser den där 7:an.. Och bredvid står min kusin .. ^^ ja springer dit och säger tja o skakar hand ;) . Ja säger att 7:an 'kaxade' mot mig . Kusinen vänders sig mot 7:an o drar en RAAK höger, SPottar på han sen springer mot utgången.. Nu har 7:an bytt skola o mina betyg stiger igen

Btw går ja i 8:an o min kusin är 17 :(

Ha de gött. orka bli mobbad . bara n00bs som mobbas :P

edit : Min kusin var 'Bengan' ;D

Så jävla skönt! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...