Weener Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Hjälp,igår när jag skulle på LAN satt jag och spelade lite när jag väntade på att pappa kunde köra upp mig till LANet,då gick allt fint,men sen när jag bar ner detorn till bilen och körde den till LANet och kopplade in den så stog det "Bildskärm i energie sparläge" Fasten alla sladdar var i och datorn var på Sen bytte vi "Grendosa" Där man stoppar i alla sladdar,och satta i alla sladdar i den nya,då funkade skärmen,men det var massor av cpiga färger och allt var randigt och rutigt.Sen nu när jag kom hem idag,så sätter jag på skärmen men då står det " Bildskärm i energisparläge" igen,fan vad arg jag blir, Kan nån hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Kontrollpanelen --> Energialternativ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Ja men problemet är ju att jag inte ser nånting på datorn,det står ju "Bildskärm i energi sparläge" Hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts