Wild_hawk Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 jag fick en ftp addres av en vän och ett lösenord för den men jag förstår inte hur jag ska kommma in på den, så skriver jag någon innan addresen eller ska jag ladda ner något prog? tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 jag rekomenderar att tanka nått prog. kolla www.download.com annars kan du skriva ftp://användarnamn:lösenord@domännamn.xxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 jag tror det ska vara typ ftp.blahblahblah eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 SmartFTP är ett bra FTP-program Tanka på http://www.smartftp.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 om det är din kompis har du nog fått ett IP nr..... ex 127.232.23.32 blir: ftp://användarnamn:lösenord@127.232.23.32/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Man kan använda vanliga webbläsaren, men det är bäst att ladda ner något program. Jag kan rekomendera FTP Explorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 FlashFXP är det bästa.. enligt min smak. Lättanvänt och användavänligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 själv använder man CuteFTp, enkelt, smidigt, och bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 (redigerad) FlashFXP är det bästa.. enligt min smak. Lättanvänt och användavänligt.. Stämmer! Redigerad 11 januari, 2004 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 FlashFXP är det bästa.. enligt min smak. Lättanvänt och användavänligt.. Windows Comander är ett rba prg som har ett Bra FTP prg i sej..f.ast ja håller med om Att FlashFXP är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts