Jump to content

Mycket pengar!!!

HittiS
 Share

Recommended Posts

Hej alla glada! :rolleyes:

En liten fundering, hur får man ihop $999999 ???

Själv så ligger jag just nu på en 5/6 mille någonting, men därifrån till "dom stora stålarna" känns ju som en evighet!

Jovisst - Jag tar min lilla dagliga runda till mina företag och samlar in mina 60.000 ca följt av det dyraste racet vid Sunshine och sen spränga dom andra bilarna med raketgeväret så genererar det också 30.000 samt en liten sväng med Huntern i Vigilante mode brukar ju också ge lite stålar efter dom 12 rundorna, men därifrån till 99 mille blir ju en jävla massa rundor!

Några fler förslag på hur man drar in lite "big money" ??? Man är ju knarkkung i stan och då ska man väl inte behöva dra en repa för att samla in ynka $2000.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej alla glada! ;)

En liten fundering, hur får man ihop $999999 ???

Själv så ligger jag just nu på en 5/6 mille någonting, men därifrån till "dom stora stålarna" känns ju som en evighet!

Jovisst - Jag tar min lilla dagliga runda till mina företag och samlar in mina 60.000 ca följt av det dyraste racet vid Sunshine och sen spränga dom andra bilarna med raketgeväret så genererar det också 30.000 samt en liten sväng med Huntern i Vigilante mode brukar ju också ge lite stålar efter dom 12 rundorna, men därifrån till 99 mille blir ju en jävla massa rundor!

Några fler förslag på hur man drar in lite "big money" ??? Man är ju knarkkung i stan och då ska man väl inte behöva dra en repa för att samla in ynka $2000.

Man borde kunna sälja lite knark m.m ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan ju sälja knark med mr whoopee

Hmm jo jag vet, men nu snackar vi alltså lite mera "big money" - Ang det där med whoopee så är det ju bara att ställa sig med nosen in mot pay'n spray och sälja, och sen när snuten kommer (2 stjärnor) rulla in och lacka om och sen rulla ut igen. Kul att hålla på så i 2768 timmar för att få ihop 1 mille ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor