HittiS Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Hej alla glada! En liten fundering, hur får man ihop $999999 ??? Själv så ligger jag just nu på en 5/6 mille någonting, men därifrån till "dom stora stålarna" känns ju som en evighet! Jovisst - Jag tar min lilla dagliga runda till mina företag och samlar in mina 60.000 ca följt av det dyraste racet vid Sunshine och sen spränga dom andra bilarna med raketgeväret så genererar det också 30.000 samt en liten sväng med Huntern i Vigilante mode brukar ju också ge lite stålar efter dom 12 rundorna, men därifrån till 99 mille blir ju en jävla massa rundor! Några fler förslag på hur man drar in lite "big money" ??? Man är ju knarkkung i stan och då ska man väl inte behöva dra en repa för att samla in ynka $2000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Hej alla glada! En liten fundering, hur får man ihop $999999 ??? Själv så ligger jag just nu på en 5/6 mille någonting, men därifrån till "dom stora stålarna" känns ju som en evighet! Jovisst - Jag tar min lilla dagliga runda till mina företag och samlar in mina 60.000 ca följt av det dyraste racet vid Sunshine och sen spränga dom andra bilarna med raketgeväret så genererar det också 30.000 samt en liten sväng med Huntern i Vigilante mode brukar ju också ge lite stålar efter dom 12 rundorna, men därifrån till 99 mille blir ju en jävla massa rundor! Några fler förslag på hur man drar in lite "big money" ??? Man är ju knarkkung i stan och då ska man väl inte behöva dra en repa för att samla in ynka $2000. Man borde kunna sälja lite knark m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Kör polisuppdrag men en panzarvagn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Man borde kunna sälja lite knark m.m det hade varit ball! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 det hade varit ball! Man kan ju sälja knark med mr whoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Man kan ju sälja knark med mr whoopee Haha va?? på spelet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Haha va?? på spelet eller? ja såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 ja såklart Ja men hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Jag fick en etta på siffran längst bort efter hunter uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Ja men hur gör man? man sätter sig i mr whoopeen, sätter på jingeln och sen åker man till olika ställen i vice city. man ska stanna lite här och var, då kommer folk upp och börjar köpa så det står härliga till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HittiS Skrivet 11 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Man kan ju sälja knark med mr whoopee Hmm jo jag vet, men nu snackar vi alltså lite mera "big money" - Ang det där med whoopee så är det ju bara att ställa sig med nosen in mot pay'n spray och sälja, och sen när snuten kommer (2 stjärnor) rulla in och lacka om och sen rulla ut igen. Kul att hålla på så i 2768 timmar för att få ihop 1 mille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 stjäla 4000 $ på banken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 (redigerad) Det är ganska omöjligt att få 9999999$ Redigerad 12 januari, 2004 av Vice Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HittiS Skrivet 12 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Det är ganska omöjligt att få 9999999$ Klart att det INTE är, jag ska iaf få ihop det (även om det tar långt tid) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Lägg inte ner en massa tid på att få ihop 9999999$ för även om du lägger upp ett screen kommer du aldrig kunna bevisa att du inte använt en trainer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Jag har bara 1,4 miljoner man behöver inte mycket mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HittiS Skrivet 12 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Trainer Vad är/gör en sån ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Vad är/gör en sån ??? Det rä typ som ett fusk man kan ladda ner så man t.ex bli odödlig... hur mycket pengar som helst..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Alla som har 9999999$ har använt trainer. Själv har man bara 496314$. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HittiS Skrivet 13 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Jag har 06146714 utan trainer, känns liiite långt kvar till 99999999 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts