SlipKnoT666 Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Kan man ta säkerhetskopia på hela gta vc?och hur gör man fattar ej guiderna? Vart nånstans ligger filerna som besämmer hur långt jag har kommit för om jag omformaterar data så kommer jag ju starta från 0% så borde man inte kunna spara dom typ på sin hotmail och sen lägga tillbaka dom när man har instlerat om data efter omformateringen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Kan man ta säkerhetskopia på hela gta vc?och hur gör man fattar ej guiderna? Vart nånstans ligger filerna som besämmer hur långt jag har kommit för om jag omformaterar data så kommer jag ju starta från 0% så borde man inte kunna spara dom typ på sin hotmail och sen lägga tillbaka dom när man har instlerat om data efter omformateringen?? spar filerna ligger i mina dokument.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts