danil89 Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 (redigerad) Imorgon kommer jag att få Vice City till pc. Jag ser verkligenfram emot det. Jag har spelat det lite hos min kompis och det var jättekul. Jo jag undrar vilken bil som är bäst? Edit: Jag kommer att få VC imorgon istället, och tack för alla svar. Redigerad 10 januari, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Imorgon kommer jag att få Vice City till pc. <-- och? Jag ser verkligenfram emot det. <-- och? Jag har spelat det lite hos min kompis och det var jättekul. <---..och? Jo jag undrar vilken bil som är bäst? <--- PCJ 600, och det är en motorcykel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Stinger och Infernus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Hotringracer O sabre turbo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Stinger är snabb, smidig och helt klart den snyggaste bilen i Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HittiS Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Jag kör bara Infernus, kanske lite Freeway när jag ska åka och "glida"/hämta lite pengar - kanske! Helikopter och PCJ600 används bara vid juletid =) Allt annat med 4 eller 2 hjul etc används bara när omständigheterna kräver det. Men för att svara på frågan vilken bil som är bäst så beror det väl på vad du ska använda bilen till? Åka fort - Infernus/Deluxo. Men att använda dessa till murbräcka är väl mindre smart, använd då hellre Patriot eller Linerunner, fast det går ju såååå saaakta.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Jag tycker Bloodring Banger e bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Stinger, absolut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Finns många bra...gillar Infernus och Cheetah.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Finns många bra...gillar Infernus och Cheetah.. läs topicen först!! Ett flertal har redan sagt att dom kör infernus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Linnerunner e också fint gjord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 PANSARVAGNEN ÄR LÄTT BÄST. en PCJ 600 vs TANKEN eller infernus VS Tanken . Tanken dödar allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 PANSARVAGNEN ÄR LÄTT BÄST. en PCJ 600 vs TANKEN eller infernus VS Tanken . Tanken dödar allt! Jopp. Förr eller senare får tanken tag på någon av bilarna och då dödar tanken den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 faggio är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Tanken suger så sölig PCJ 600 är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Vad tänker ni på egentligen? Och GG, du är inte så knicktänkt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Asså man kab inte s'ga att pcg 600 är bäst! Tanken dödar den lätt. Vi säger att . Jag har en tank och en annan har en motorcykel och vi ska döda varandra . Motocykel kan inte göra något Och det där med sölig den kan bli snabb om man tar kannontornet och vänder bak o skjuter hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 läs topicen först!! Ett flertal har redan sagt att dom kör infernus... men jag sa ju bara MIN åsikt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Dagens favorit: Barracks OL Favorit: Sabre Turbo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Men såklart Rumpo den är ju jätte snabb (ironiskt) Men jag tycker att Cheetah'n e skön.. Love Fist limmon e också bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts