ZalCiNoWa Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Adsl är bredband med det är inte samma sak. Föresten tror jag att han var ironisk. ADSL är smalband! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 Nej nej nej nej, och åter nej! 100% fel på min kartong till mitt adsl.. står det att det är bredband Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 på min kartong till mitt adsl.. står det att det är bredband De é för att Telia (lr va de nu är) vill att de ska va bredband Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 (redigerad) Kan det inte vara en vanlig gammal skiva med Mulle Meck eller nåt. Sen skrivit ut en ny bild (bilden på skivan) från datorn och klistrat på den på skivan och tagit sönder den? Bara för att få uppmärksamhet??? Verkar lite väl långsökt. Eller? Han har väl inte mer status för det där precis BigBear: Tror det är Post och -telestyrelsen som har bestämt att gränsen för vad som är bredband och inte går vid 0.5 Mpbs. Men är ej säker.... Redigerad 29 januari, 2004 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 ADSL är smalband! Vad säger du till dom som har 8 mbit ADSL då? Smalband? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts