vr98olli Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Klart man sparar alla sina pengar och inte slösar dom på att andra ska ha bredband. Tror att han hellre skänker pengarna till Rädda Barnen eller nåt. Om han nu var tvungen att bli av med 12 000 kr. Hej! Om du äger husen så är det väl så att du vill att folk ska flytta dit, eller? Det blir mer atraktivt om det finns bredband, eller hur!? Du lägger ju inte dit bredbandet utan anledning, du äger ju stället och du måste få det att gå plus! Alltså lägger man la fasen inte pengar på rädda barnen när man har lägenheter och sådant!? Han är för övrigt så snål så att han inte skulle skänka till rädda barnen, måste ju vara rik för statusen! Sen så är det nog INTE så att de får en merca på en månad! Han kör en Mercedes för 400.000:- vilket tyder på att han inte har ont om pengar. Han är rik, det vet alla(:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 SKa ni fortsätta att mäta era enorma modem-räkningar får ni skapa en ny topic m det.. Kan vi gå ontopic nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 SKa ni fortsätta att mäta era enorma modem-räkningar får ni skapa en ny topic m det.. Kan vi gå ontopic nu? Ontopic?! Det finns ju fan inget att snacka om.. Killen lägger upp en bild på en skiva och försvinner en upp i rök.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 det finns satelit bredband som är mycket snabbare än adsl och billigare än 1000kr mån Satellit Bredband e inte snabbare än adsl Satellit uppkoppling e oftast bara downstream också. Så du får ha ett 56k Modem samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Mikolan, nu har du fått det lite om bakfoten. Det finns inga begränsningar när det gäller satelit. Bara du har tillräckligt dyr parabol kan du få långt över adsl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 JAg tror att jag kan svara på vad som har hänt efterssom samma sak hänt med minn skiva. Min GTA III till PC gick sönder på exact samma sätt när jag tog upp den ur det CD (DVD) "fodral" som skivorna ligger i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Mikolan, nu har du fått det lite om bakfoten. Det finns inga begränsningar när det gäller satelit. Bara du har tillräckligt dyr parabol kan du få långt över adsl. nej, det beror helt på satellitens belastning, och även hur hög uppkopplingshastighet den ger. Har bara sett ett enda erbjudande om satellit-uppkoppling, det kostade ca 600kr/månad och då fick man en uppkopplingshastighet på ca 400/100 eller något (under 0.6 mbps iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karlsson Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 (redigerad) Eftersom han inte verkar skriva nåt svar så gör jag det. Han gjorde en topic om denna gta3 skiva på nordichardwares forum och där sa han att så här: ok, detta är INTE warez om nån tror det, men skulle någon admin/någon annan misstycka så lås! Är det nån som har en No-CD till GTA-3 anledningen är att min 48x läsare har pajjat skivan! Se bilden! Och så är samma bild under. Redigerad 14 januari, 2004 av Karlsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Bredband och ADSL är samma sak ju! Exakt samma (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 JAg tror att jag kan svara på vad som har hänt efterssom samma sak hänt med minn skiva. Min GTA III till PC gick sönder på exact samma sätt när jag tog upp den ur det CD (DVD) "fodral" som skivorna ligger i. Klantarsel! Hoggert; det där var ren spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Bredband och ADSL är samma sak ju! Exakt samma Nej nej nej nej, och åter nej! 100% fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Bredband och ADSL är samma sak ju! Exakt samma LOL absolut inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 (redigerad) Hur snabbt är satellit? BBB ska ju öka till 100 mbit/s snart.. Bevis-material.. http://www.bredbandsbolaget.se/se/100mbitI...p?t=2&s=3&m=302 Redigerad 21 januari, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Bredband och ADSL är samma sak ju! Exakt samma Nopp...tror iaf det ligger till såhär.. Bredbandsbolaget är de ända i Sverige som har "riktigt" bredband(ha överseende om jag har fel på den punkten), använder fiber-optik, men eftersom det skulle ta jävligt lång tid att kunna bygga ut det så att tillräckligt många människor skulle kunna använda det, SÅ Telia och Tele2, Bostream och andra bolag gjorde ett sorts "fake-bredband", ADSL, som egentligen inte är mer än ett supersnabbt modem, sedan lanserade de det som Bredband, med fasta priser etc, ja och sedemera har det ju blivit bredband, bara att det finns olika sorter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Hur snabbt är satellit? BBB ska ju öka till 100 mbit/s snart.. Bevis-material.. http://www.bredbandsbolaget.se/se/100mbitI...p?t=2&s=3&m=302 öka? nej, men de erbjuder snart ny tjänst (100mbs) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Men Kom igen va BACK ON TOPIC ! ! ! Ta upp detta i vardags snack!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Bredband och ADSL är samma sak ju! Exakt samma LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Men Hoggert har ju rätt (i viss mån)! Fattar inte varför ni säger att det är fel? Bredband är inte fiberoptik! Glöm det! Bredband är ett odefinerat hastighetsmått som i praktiken betyder "snabbare än vanligt 56k/ISDN modem". I USA är gränsen 256kbit/s, i Sverige är gränsen 512kbit eller 2.0Mbit. Vare sig det är DSL-teknik, fiberteknik, radioteknik, satellitteknik, elteknik osv och hastigeten är "betydligt snabbare än vanligt 56k/ISDN" så är det "bredband". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Men Hoggert har ju rätt (i viss mån)! Fattar inte varför ni säger att det är fel? Bredband är inte fiberoptik! Glöm det! Bredband är ett odefinerat hastighetsmått som i praktiken betyder "snabbare än vanligt 56k/ISDN modem". I USA är gränsen 256kbit/s, i Sverige är gränsen 512kbit eller 2.0Mbit. Vare sig det är DSL-teknik, fiberteknik, radioteknik, satellitteknik, elteknik osv och hastigeten är "betydligt snabbare än vanligt 56k/ISDN" så är det "bredband". Ja egentligen så sägs ju allt som är över 2 mbps är bredband men som du sa så finns det ingen specifikt "bredband", orkar inte tänka nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Adsl är bredband med det är inte samma sak. Föresten tror jag att han var ironisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts