tindy_14 Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 kolla på den här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 hahahahahahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Satte du dig på den eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 jaha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Gjorde du sönder den bara för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 lol Hur gick den sönder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 kolla på den här! lol.. tycker synd om den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 D'OH! huur gick den sönder?? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Vilken stil att starta en topic och sen sticka. Alla brinner ju av spänning att få veta vad som hände med skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Vilken stil att starta en topic och sen sticka. Alla brinner ju av spänning att få veta vad som hände med skivan. han kanske inte är inne så mycket, är det något fel med det? din inställning verkar ju inte direkt vara positiv, med tanke på de senaste inläggen jag sett som skrivits av dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Vad är det för roligt med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Ahhhrrghh my eyes, they're on fire, ahhhhrrrhhh. .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Vilken stil att starta en topic och sen sticka. Alla brinner ju av spänning att få veta vad som hände med skivan. Han kanske har 56 k modems uppkoppling. Då är det ju inte speciellt lätt att vara här lika mycket som till exempel vi med bredband eftersom det kostar ju ganska mycket pengar i längden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Han kanske har 56 k modems uppkoppling. Då är det ju inte speciellt lätt att vara här lika mycket som till exempel vi med bredband eftersom det kostar ju ganska mycket pengar i längden... hehe.. undrar hur hög räkning stellhell får... han har ju 56k.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 HORROR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 han kanske inte är inne så mycket, är det något fel med det? din inställning verkar ju inte direkt vara positiv, med tanke på de senaste inläggen jag sett som skrivits av dig... Det var tänkt som ett skämt med tanke på dom tidigare inläggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 hehe.. undrar hur hög räkning stellhell får... han har ju 56k.. Du vill inte veta.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Jo det vill vi! Jag har också modem och vill jämföra! Jag har mellan 1000-2000Kr i månaden beroende på om jag är bortrest i några dagar eller något annat som får mig att inte sitta på internet! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 (redigerad) Kan det inte vara en vanlig gammal skiva med Mulle Meck eller nåt. Sen skrivit ut en ny bild (bilden på skivan) från datorn och klistrat på den på skivan och tagit sönder den? Bara för att få uppmärksamhet??? Redigerad 11 januari, 2004 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Kan det inte vara en vanlig gammal skiva med Mulle Meck eller nåt. Sen skrivit ut en ny bild (bilden på skivan) från datorn och klistrat på den på skivan och tagit sönder den? Bara för att få uppmärksamhet??? jag tycker den ser väligt orginal ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts