Lallaren Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 hej jag kommer inte in på Steam kommer ni in??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Annars har vi en fin Counter-Strike tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 'JAo jag kommer in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Annars har vi en fin Counter-Strike tråd Ja, och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 10 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 vad e fel??? vet ni de??? de står No Steam Content Servers Available, please vad e det för FEL!! måste få spela Cs :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Jag har haft problem att komma in, ska testa igen snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Zalcinowa: Steam är inget CS tillägg... Steam är för Half Life och i princip alla kända moddar! så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 (redigerad) Jag kommer inte in heller, jag vet inte hur länge jag klarar mig utan cs.... :'( Edit: Bara för att jag skrev så där så funkar det helt plötsligt... Redigerad 10 januari, 2004 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Ni har ju värsta abstinens besvären ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 (redigerad) vad e fel??? vet ni de??? de står No Steam Content Servers Available, please vad e det för FEL!! måste få spela Cs :'( Ja, och? Jag bara visste att det handlade om CS Redigerad 10 januari, 2004 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 OMG! You are a mindreader ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Ni har ju värsta abstinens besvären ju! "CS, CS, CS! MÅSTE SPELA CS!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 På halflife.nu så står det att steam överbelastades av något/några kötthuvuden som körde DoS-attacker på steam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts