Arvid Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Varför the darkness suger? Jo för att... 1. Sångaren beter sig som en fjant och "tror att han är nåt". 2. Han sjunger med den fjantigaste rösten jag nånsin hört inom rockmusik. 3. Kolla hans klädstil, är han gay eller? Med en annan sångare hade jag kanske tyckt att dom var ok men nu tycker jag bara att dom suger stenhårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Det äckligaste är på att en poster jag har (Från ett postertidning) så slickar han en annan killes mage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Det äckligaste är på att en poster jag har (Från ett postertidning) så slickar han en annan killes mage. Skämtar du??? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Nej. Det är fan äckligare än Mudwayne-postern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 (redigerad) Varför the darkness suger? Jo för att... 1. Sångaren beter sig som en fjant och "tror att han är nåt". 2. Han sjunger med den fjantigaste rösten jag nånsin hört inom rockmusik. 3. Kolla hans klädstil, är han gay eller? Med en annan sångare hade jag kanske tyckt att dom var ok men nu tycker jag bara att dom suger stenhårt. 1. Jaså? 2. Det kallas falsett. 3. Håller faktist med dig här! http://www.gtasajten.com/forum/style_images/Hivernal-083/icon8.gif Scraw: http://www.gtasajten.com/forum/style_images/Hivernal-083/icon8.gif EDIT: fan nu kan jag ju inte lyssna på dom längre Redigerad 5 februari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Av dessa (lite underliga, varför just dem?) alternativ är valet självklart: the Darkness. Jag undrar om ni som säger att ni "haaaatar" Darkness verkligen har hört så många låtar, det är svårt att bilda sig en uppfattning på en låt. Klädstilen är ju en trend för pop-rock-band just nu, kolla the Strokes (som startade den), eller för den delen på svenska Mando Diao. Det är ungefär samma stil (ok, Justin Hawkins har en mer "extrem" stil, men kolla de andra i bandet). Bög tror jag inte någon i the Darkness är, men jag kunde ärligt talat inte bry mig mindre, jag är nämligen inte homofob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Det verkar finnas några tröga jävlar på denna topicen som aldrig hört talas om glamrock, så dra åt helvete innan ni uttalar er. Jävla spån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Fan vad the Dakness rockade i lördags! Så jävla bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jontem Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Nej. Det är fan äckligare än Mudwayne-postern. Mudvayne postern är ju helt klart bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Vote:AC/DC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 3. Kolla hans klädstil, är han gay eller? Det kanske är deras image att vara lite gay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Det kanske är deras image att vara lite gay Det kallas glamrock, så sag alla rockband ut på 80-talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 blink 182 äger punkt slut,!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts