Topp3 Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 Sen metallica i maj Weee jag med!! Fan va härligt! Fast nå ståplats blev det inte... ska åka med syrran istället för farsan. Men sittplats är nog skönare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 Fan va gött! Jag ska se the darkness den 14 feb i Stockholm! Satan va jag ska rocka! Sen metallica i maj och sen europe och judas priest på sweden rock! Jävlar vilket år det kommer bli! Härligt! (själv har jag´inte tillräckligt med tid) :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 BEP's äldre låtar var ju bättre än den senaste plattan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Härligt! (själv har jag´inte tillräckligt med tid) :'( Det måste man ta sig, det finns inget bättre än konserter. Var på flera bra konserter förra året också, Metallica i oslo, iron maiden( 2 gånger tilll och med ), danko jones m.fl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 men bep´s senaste låt da bra text (inte ) shut up hella tiden vote:the darknezz men det är för låtera är bra men dom är fula som stryk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 men bep´s senaste låt da bra text (inte ) shut up hella tiden vote:the darknezz men det är för låtera är bra men dom är fula som stryk Dem e ju as snygga för fan, riktig jävla klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 darkness klär sig som fagar och sjunger som fagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 darkness klär sig som fagar och sjunger som fagar. kanske är för att de är fagar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 kanske är för att de är fagar.. jo dom är juväldigt fagiga så dom är nog fagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
+MusTafA+ Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Håller med The Darkness e bögar bara så att det skriker om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Håller med The Darkness e bögar bara så att det skriker om det Dem är för fan kungar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Evanescence Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Evanescence Evanescence e fjortismusik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Evanescence e fjortismusik... Wordpad! Tacka vet jag Metallica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Wordpad! Tacka vet jag Metallica. hur många av oss ska till metallica i sommar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 hur många av oss ska till metallica i sommar? Jag, Hoggert, kanske Stell, du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 Jag, Hoggert, kanske Stell, du? Jag ska också dit! Fan vad jag ska rocka! Såg dem i december i oslo och dem var så in i helvetes jävla bra, man stod med gåshud i över 2 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Guns N' Roses. Något annat kan man inte säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Jag och Topp3 ska träffa varandra där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Varför tycker alla att the darkness suger? skulle vilja veta! dom har faktist gjort fler än en(syftar på i belive in a thing called love)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts