AE_Dave Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Vet nån vad redaption är eller vad de nu heter när mna är alien fattar inte dern :S Är det inte med den som man kommer till hiven när man har lite i liv... ? annars så kan du skriva cl_autohelp 1 i consolen så kommer det komma hjläprutor och sånt när du håller över olika uppgraderingar som säger vad det är för nåt... /connect thecopy.mine.nu totalt bästa servern... så länge det är folk där iaf... tycker då jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 hjälp mig att få igång min plugin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Jag har fåt igång pluginet! Nu funkar /stuck och /unstuck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Jag har fåt igång pluginet! Nu funkar /stuck och /unstuck! YAY!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Nu har jag upgraderat till Tealis 2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Tealis 2000? Nåja blir säkert bra hehe Du btw, klarar din serverdator av lite mer ppls på servern? Rymms ju bara 6 stycken nu... När både du och den där snubben som inte kan komma loss från rcon lirade plus 4 till så kom inte jag in... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 (redigerad) mm, jag ska öka till 16 edit: så Telia 2000 Redigerad 19 mars, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 var ju kul idag när det kom in typ 7 - 8 stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 förutom bögen gotnosound Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 förutom bögen gotnosound Det förstås, fy f*n va jag skulle vilja slappa ihjäl honom sen banna han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts